De ce câștigă Facebook și când utilizatorii își închid contul
Odată cu scandalurile care s-au ţinut scai de Facebook în ultimul timp, reţeaua de socializare începe să piardă din popularitate, mai ales în rândul tinerilor. În ultimul an, aproape jumătate dintre tinerii americani, cu vârste cuprinse între 18 şi 29 de ani, şi-au şters aplicaţia din telefoane, arată un sondaj realizat de centrul de cercetare Pew.
Care sunt cele mai „instagramabile” locuri din București, anul acesta de Crăciun
Care e mecanismul din spatele consumului de mesaje „care explică totul” pe rețelele sociale
Filme pentru adulți pe Facebook-ul unei mănăstiri
O nouă metodă de înșelătorie a apărut pe internet
Scandalurile Casei Regale britanice
Un nou atac cibernetic cu un virus trimis prin SMS
Topul vedetelor cu postări scumpe pe Instagram
Un șofer s-a lăudat pe Facebook că s-a urcat băut la volan
Florin Cîțu se crede Superman
Au fost consultaţi mai mult de 3.400 de utilizatori Facebook în perioada mai-iunie, iar rezultatele arată că per total 26% din total au şters aplicaţia, în timp ce 42% au făcut o pauză de câteva săptămâni sau chiar mai mult.
Totuşi, asta nu înseamnă că cei care şi-au şters aplicaţia nu au mai folosit reţeaua de socializare de pe alte dispozitive, precum calculcatorul sau laptopul. Având în vedere că Instragarm, Whatsapp şi Messenger nu au fost afectate de problemele legate de Facebook, rezultatele nu înseamnă neapărat veşti proaste pentru companie.
Toate celelalte aplicaţii încă rămân populare şi oferă mult spaţiu pentru creşterea veniturilor. În plus, sondajul nu se bazează şi pe utilizatorii Facebook din afara Statelor Unite, unde creşterea a continuat odată cu scăderea din America de Nord.
Facebook şi-a petrecut ultimul an luptând cu o serie de scandaluri legate de abuzul de platformă, inclusiv cu un raport FBI care arată că agenţii ruşi ar fi folosit reţeaua de socializare pentru a răspândi ştiri false în încercarea de a influenţa alegerile prezidenţiale din 2016 din Statele Unite.
Iar la toate acestea s-a adăugat utilizarea necorespunzătoare a datelor cu carcter personal de către firma de cercetare politică Cambridge Analytica. Au fost probleme care au afectat, pe lângă popularitate, şi situaţia financiară a companiei.
Descarcă aplicația Digi24 și află cele mai importante știri ale zilei
Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News