ITP suspendat pentru maşinile lovite grav
Maşinile avariate grav ar putea avea ITP-ul suspendat până când RAR va putea face verificări privind siguranţa lor. Este una dintre propunerile Registului Auto Român, care vrea să elimine reparaţiile de mântuială, care pot duce la grave accidente în trafic. O altă propunere venită de la instituţie este eliminarea reparaţiilor în regie proprie.
Românii se întorc acasă. Motivul care îi face să renunțe, după ani de pribegie, la viața din Occident
Surse: PNL vrea să-l pună premier pe Ilie Bolojan după alegerile prezidențiale
Operaţiunea „Ghost Gun”
O femeie a murit în fața spitalului, la scurt timp după ce a fost externată
Maia Sandu a câștigat cu 82% în diaspora
Campania la prezidențiale, „o luptă nedreaptă”
Declarații la închiderea urnelor din partea Maiei Sandu și a lui Alexandr Stoianoglo
Alegeri prezidențiale în Republica Moldova, turul II: Sandu vs Stoianoglo. Val de alerte cu bombă la secții de vot, inclusiv în România
Alegeri prezidențiale în Republica Moldova, turul II: Sandu vs Stoianoglo. Prezența la vot până la ora 17:00
În loc de casare, de cele mai multe ori sunt alese reparaţiile cu piese de mâna a doua. Reprezentanţii service-urilor spun că de vină sunt contractele încheiate de firme.
Dan Barbu, vicepreședinte Asociatia Service-urilor: „Încă mai sunt foarte multe service-uri în piața românească care stau strâns legate de câte un asigurator. Vina este la service pentru că acceptă lucrul ăsta.”
Dacă nu acceptă propunerea asiguratorilor, service-urile îşi pot lua adio de la contractele care le aduc bani buni.
Este o luptă din care cel mai mult de pierdut oamenii de rând.
George Dincă, director Registrul Auto Român: „După un accident cu daună majoră să suspendăm inspecția tehnică până la finalizarea reparației mașinii. Autoturismul va ajunge în curtea RAR, va face un test de siguranță rutieră, după care, în funcție de rezultatul testului autoturismul va putea reintra în trafic.”
Toate verificările vor fi făcute de RAR.
George Dincă, director Registrul Auto Român: „Această activitate va putea fi efectuată de către ingineri care nu sunt implicați în omologarea autovehiculelor unde este acum așteptarea mai mare.”
Autorităţile vor să scape şi de situaţiile în care oamenii încasau bani pentru a-şi repara maşinile lovite, dar îi foloseau pentru altceva. Ei vindeau epavele samsarilor, care le cosmetizau şi le transformau în capcane pe patru roţi.
În fiecare an, la noi în ţară sunt deschise 300.000 de dosare RCA şi CASCO. Dintre acestea, aproximativ 20% implică maşini cu probleme la sistemele de siguranţă rutieră.
Descarcă aplicația Digi24 și află cele mai importante știri ale zilei
Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News