Taxe împotriva bicicletelor ieftine
China nu scapă de taxele europene pentru biciclete. Uniunea Europeană a prelungit cu încă 5 ani aplicarea taxelor pentru bicicletele ieftine importate din China. În plus, a extins-o asupra altor 7 țări, ca măsura antidumping. Astfel măsura se aplică și bicicletelor importante din Indonesia, Malysia, Sri Lanka, Tunisia, Cambogia, Pakistan și Filipine.
Românii sunt îndemnați să renunțe la mașini în zilele de vineri
A început sezonul petardelor, iar internetul este plin de oferte ilegale
Înotători lăsați fără bazin, după ce căldură și apa caldă au fost sistate din cauza unor datorii de sute de mii de lei
Câți bani reușesc să economisească, în medie, românii de la o lună la alta și ce fac cu ei
Vreme extremă în România. Vântul puternic a făcut prăpăd în mai multe județe
Mai mulți copii de la o grădiniță din Timișoara au ajuns la spital cu simptome de toxiinfecție alimentară
Mașini vandalizate într-o parcare din Constanța. Șoferii și-au găsit cauciucurile sparte
Doi nevăzători, agresați într-o biserică din București, după ce au intrat cu câinii ghizi. „Ne-au amenințat că ne taie picioarele”
Proprietarii de cafenele și Fiscul se luptă în instanță pentru TVA la cafea și ceai
Extinderea taxelor către cele 7 țări a fost decisă în urma unor investigații care au arătat că bicicletele chinezești erau trecute prin aceste state pentru a fi apoi reexportate în țările Uniunii Europene, pentru a fi evitate măsurile antidumping europene, spun oficialii de la Bruxelles.
Prin taxele antidumping, Europa încearcă să-și protejeze producătorii de biciclete de prețurile practicate de chinezi, având în vedere că industria bicicletelor din piața europeană produce peste 11 milioane de unități în 22 de state membre, în fiecare an.
În prezent, taxele pe importurile de biciclete se ridică la 48,5%.
Editor web: Alina Popescu
Descarcă aplicația Digi24 și află cele mai importante știri ale zilei
Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News