În cel mai luxos hotel din lume, oaspeții au niște pretenții pe măsură. Ce servicii se oferă la cerere la Burj Al Arab Jumeirah
Hotelul Burj Al Arab Jumeirah din Dubai este cel mai luxos hotel din lume și, în același timp, una dintre clădirile recunoscute imediat de oameni de pe tot globul. Structura înaltă și modernă apare peste tot, iar cei care merg în Dubai au măcar o fotografie în care apare construcția.
În formă de velă, hotelul este amplasat pe propria insulă artificială. Toți specialiștii spun că este o „minune arhitecturală” și era de așteptat să fie așa din moment ce a costat 1 miliard de dolari. În afara construcției în sine, hotelul este cunoscut și pentru detaliile extrem de luxoase, de la apartamente cu mai multe niveluri până la băuturi blenduite cu aur de 24 de karate.
Are opt restaurante, meniuri cu stele Michelin, un centru SPA premiat, piscine și 198 de apartamente, fiecare cu vedere la Golful Arabic și tarife care pornesc de la 1.455 de dolari pe noapte.
Burj Al Arab Jumeirah a câștigat nenumărate premii după inaugurarea care a avut loc în 1999 și are o reputație extraordinară.
Iar această reputație se datorează și serviciilor pe care le oferă. Pe lângă facilitățile variate și ieșite de comun, hotelul își răsfață oaspeții cu servicii de înaltă calitate, niciun detaliu nefiind trecut cu vederea. Acest lucru i se datorează în mare măsură lui Roger Geadah, șeful serviciului de asistență persoană (concierge) de la Burj Al Arab Jumeirah, potrivit Business Insider.
În această calitate, treaba lui Geadah este să se ocupe de toate cererile oaspeților, oricât de extravagante ar fi acestea și de cele mai multe ori chiar așa sunt.
Geadah lucrează în acest domeniu de aproape 20 de ani, în hoteluri din Paris și Dubai. La Burj Al Arab Jumeirah lucrează de trei ani.
Spune că oaspeții sunt preluați încă de la sosire, iar serviciile sunt personalizate și adaptate pentru fiecare în parte, în așa fel încât experiența pe care o au aceștia în hotel să fie una de neuitat, a spus Geadah pentru Business Insider.
Oaspeții pot avea diverse solicitări, de la rezervări la restaurante unde este aproape imposibil de găsit un loc liber și până la servicii VIP de toate felurile.
Geadah spune că a avut un oaspete care s-a cazat noaptea târziu, care și-a dorit să-i fie aduse în cameră atunci haine de designer cu croială personalizată. „Ne-am dus la magazinele de designer Dubai Mall. Majoritatea erau închise, dar am reușit să găsim un magazin și să livrăm hainele la 2 dimineața”, a spus el.
Iar aceasta a fost una dintre cererile ușor de îndeplinit, pentru că a trebuit să se ocupe de planificarea unor cereri în căsătorie ieșite din comun.
Una a avut loc în deșertul Dubai, inelul fiind de livrat de un șoim într-un balon cu aer cald, în timp ce la alta cererea „Vrei să te căsătorești cu mine?” a fost scrisă cu dronele pe cer, în timp ce cuplul și oaspeții lor erau pe un iaht.
Geadah spune că nu toți oaspeții au gusturi extravagante, iar el le sugereară de multe ori să viziteze părțile mai puțin cunoscute și mai puțin strălucitoare ale orașului.
„Mulți oaspeți nu sunt familiarizați cu orașul, vin cu mintea deschisă și doresc să descopere Dubaiul. Îi ghidez prin oraș, le recomand restaurantele, activități, atracții, evenimente”, a spus el.
Spre exemplu, Geadah a spus că îi place să ofere tururi culinare locale în orașul vechi. „Nu este fața Dubaiului cu care sunt obișnuiți oamenii. Însă experiența avută la restaurantele locale este magică, dar într-un mod diferit”.
Geadah preferă atmosfera din Deira, un cartier istoric. „Păstrează ceva din Dubaiul tradițional, când era doar un modest sat de pescari, iar localnicii căutau perle pe care să le vândă”.
Geadah spune că indiferent de solicitările pe care le au oaspeții, el este bucuros întotdeauna să le îndeplinească dorințele.
Editor : D.C.
Descarcă aplicația Digi24 și află cele mai importante știri ale zilei
Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News