Live

Ce a pățit un controlor care a prins 5.000 de călători fără bilete și le-a dat amenzi

Data actualizării: Data publicării:
Francesco Bonanno FOTO: corriere.it

Un controlor de bilete din Italia care a fost concediat pentru că le-a dat pasagerilor prea multe amenzi  - în jur de 5.000 - a spus că acum „coșmarul său s-a încheiat”, după ce instanța a decis că a fost demis pe nedrept.

Francesco Bonanno, de 61 de ani, a fost acuzat că a „terorizat” pasagerii, manifestând exces de zel și aplicând în decurs de câțiva ani numărul record de amenzi, în timp ce controla biletele pe rutele din nordul țării ale companiei Trenitalia.

Trenitalia l-a concediat în 2017, după ce a primit un val de plângeri de la clienți nemulțumiți, relatează The Guardian. Compania a ajuns atunci la concluzia că Bonanno a dat amenzi în valoare de 10.000 de euro în mod arbitrar. Controlorul, care locuiește în Jesolo, lângă Veneția, a amendat pasagerii pentru diverse abateri, cum ar fi călătoria fără bilet sau călătoria cu bilet pentru o altă rută.

El a acționat compania în justiție și s-a întors oficial la muncă, după ce instanța supremă a hotărât să fie „reintegrat” înapoi în companie. Instanța l-a descris pe controlor ca pe o persoană care a lucrat cu „un zel neobișnuit”, dar nu a greșit cu nimic, ci doar și-a făcut treaba în „mod extrem de meticulos”, fără să aibă vreun câștig personal. 

Într-un interviu acordat pentru Corriere della Sera, Bonanno, care este controlor de bilete de 38 de ani, a negat că a fost „nemilos”, în ciuda faptului că a dat un record de 5.000 de amenzi.

Nu sunt un vânător de recompense, dar la locul de muncă ai nevoie de rigoare și trebuie să mă asigur că toți pasagerii călătoresc cu un bilet valabil”, a adăugat Bonanno. „Nu sunt nepoliticos sau violent, pasagerii mă iubesc”, a mai spus el.

Avocatul lui, Lucio Spampatti, a spus că nu a auzit niciodată că cineva să fie concediat pentru că muncea mult și bine. „Dacă te gândești bine, această poveste este paradoxală. Vorbim despre un conductor de tren, care, ca urmare a identificării de pasageri fără bilet, a adus companiei mai mult de 200.000 de euro.

Editor : D.C.

Descarcă aplicația Digi24 și află cele mai importante știri ale zilei

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Top citite

Recomandările redacției

Ultimele știri

Citește mai multe

Te-ar putea interesa și

„Ne-a costat un miliard de euro și a ajuns adăpost de câini”. Centrele de migranți deschise de Italia în Albania sunt goale

Celebra Fontana di Trevi s-a redeschis pentru public, după trei luni de restaurare

VIDEO Imagini revoltătoare în Italia: Primul gol marcat de strănepotul lui Mussolini în Serie B a fost sărbătorit cu salutul nazist

Pariul riscant pe care Giorgia Meloni l-a pierdut. Cum a încercat Italia să se apropie de regimul lui Bashar al-Assad

Partenerii noștri