Live

Experiența clienților în sfera digitală DIGI, dusă la nivelul superior

Data actualizării: Data publicării:

Din februarie 2021, contul de client Digi beneficiază de un nou flux de comandă și va îngloba o zonă de administrare a serviciilor existente, a facturilor, contractelor și setărilor de securitate. Odată cu introducerea acestor optimizări și funcționalități, clienții vor avea la dispoziție o interfață cu aceleași elemente vizuale pentru plasarea comenzilor online, indiferent de natura acestora – servicii noi, extra-opțiuni sau upgrade net. În cazul comenzilor de servicii noi, clienții își vor putea selecta din contul personal ziua și intervalul preferat pentru instalare, în timp ce activarea/dezactivarea extra-opțiunilor și a upgrade-urile se va putea realiza aproape instantaneu, doar cu un click.

Noua interfață mai permite clienților:

  • vizualizarea serviciile deținute și a contractelor încheiate cu DIGI;

  • modificarea datelor de contact și a preferințelor de confidențialitate (GDPR);

  • accesarea istoricului* de facturi și plăți;

  • achitarea celei mai recente facturi pentru serviciile DIGI;

  • modificarea numelui rețelei Wi-Fi și schimbarea parolei, în cazul clienților Digi Net care utilizează un echipament (router) pus la dispoziție de operator;

  • transmiterea de sesizări și istoricul acestora;

  • finalizarea comenzilor plasate prin contul DIGI.ro.

Conținuturi TV premium oriunde, oricând, prin platforma Digi Online

Pentru că fenomenul multiscreening a cunoscut noi dimensiuni în 2020, în contextul unui consum accelerat de conținut video, în special prin platformele de streaming și video-on-demand (VoD), Digi Online, platforma care le oferă clienților accesul la cele mai apreciate conținuturi TV, vine cu o serie de îmbunătățiri.

Din februarie, clienții vor putea activa mult mai ușor contul Digi Online, utilizând datele de conectare la contul DIGI.ro, iar platforma beneficiază și de un nou „look”, adică de o interfață redesenată. Clienții trebuie să dețină sau să își creeze un cont DIGI.ro și să aibă active serviciile de televiziune și internet, astfel fiind necesar un singur set de credențiale. Serviciul este disponibil gratuit clienților Digi NET și Digi TV (servicii cumulate). Din Digi Online, utilizatorii pot viziona peste 75 de posturi retransmise de Digi TV și au acces, dacă activează extraopțiunile aferente, la programele HBO (HBO Go), Cinemax și FilmNOW.

De asemenea, tot din februarie, aplicația Digi Online are o interfață nouă pentru versiunea compatibilă cu Android, iar în perioada următoare va fi lansată și o aplicație nouă pentru IoS.

Pentru DIGI, dezvoltarea digitală și integrarea la un nivel superior a funcționalităților care ușurează accesul clienților la serviciile de comunicații electronice fixe și mobile prin device-uri multiple este o prioritate și în 2021. Atât Digi Online, cât și site-ul comercial DIGI.ro vor veni cu multe vești îmbucurătoare pentru clienții DIGI, din dorința de a menține legături cât mai strânse cu #oameniiDigi, cu clienții noi și existenți.

Descarcă aplicația Digi24 și află cele mai importante știri ale zilei

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Top citite

Digi Sport

EXCLUSIV Început abrupt de emisiune: ”Florin ne-a cutremurat cu o veste”. Dezvăluirea făcută imediat, în direct

Descarcă aplicația Digi Sport

Recomandările redacției

Ultimele știri

Citește mai multe

Te-ar putea interesa și

Spitalele din România, blocate în birocrație. Manager: „Viața noastră este alcătuită din mormane de hârtii”

Premierul Ciolacu nu renunţă la digitalizare în sistemul fiscal: Nu-mi cereţi să fiu comod pentru că este an electoral

Câciu: Dacă renunţăm la digitalizarea ANAF şi acum, nu se mai face. Ministrul de Finanţe să aibă un dialog cu mediul de afaceri

Noutate la Poșta Română: serviciul de plată self-service pentru facturi la utilități și alte servicii

Partenerii noștri