Live

Vânzările Dacia în Franţa au scăzut cu peste 90%

Data publicării:
maşini Dacia produse la uzina Mioveni pe trailer
Foto: Inquam Photos/Adel Al-Haddad

Numărul înmatriculărilor de autoturisme noi Dacia în Franţa a înregistrat în aprilie o scădere de 90,2% în ritm anual, la 1.227 de unităţi, arată datele publicate de Comitetul Constructorilor Francezi de Automobile, pe fondul măsurilor de izolare adoptate de guvernul francez pentru a stopa extinderea pandemiei de coronavirus, informează Agerpres.

Franţa rămâne a doua mare piaţă auto din Uniunea Europeană, în urma Germaniei, dar înaintea Italiei şi Spaniei.

Pe plan global, vânzările de maşini scad semnificativ, din cauza măsurilor adoptate pentru a ţine sub control epidemia.

Înmatriculările de autoturisme Dacia noi în Franţa au înregistrat în perioada ianuarie-aprilie 2020 o scădere de 63%, la 17.805 unităţi, comparativ cu primele patru luni din 2019.

Automobile Dacia a întrerupt în 19 martie producţia la uzinele din Mioveni, până pe data de 5 aprilie, în contextul pandemiei de coronavirus, iar 13.500 de angajaţi au fost trecuţi în şomaj tehnic.

Începând de luni, 4 mai, producţia pe platforma industrială Dacia de la Mioveni a fost reluată. Toate măsurile sanitare în vigoare în România au fost implementate astfel încât activităţile să se deruleze în condiţii de protecţie a sănătăţii angajaţilor, se arată într-un comunicat al companiei.

Editor web: M.L.

Descarcă aplicația Digi24 și află cele mai importante știri ale zilei

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Top citite

Recomandările redacției

Ultimele știri

Citește mai multe

Te-ar putea interesa și

Bilanțul lunii martie în Europa. Mașinile electrificate au ajuns la aproape 60% din vânzări. Cât de mult a scăzut Tesla

Donald Trump spune că „nu-i pasă absolut deloc” de posibila creştere a preţurilor la maşini în țara sa

„Nașul vehiculelor electrice” explică strategia de succes a Chinei și greșeala pe care o fac producătorii occidentali

Exodul brandurilor occidentale de pe cea mai mare piață auto din lume. Evoluție catastrofală pentru producătorii străini în China

Partenerii noștri