Uber cu abonament. Programul lansat de companie
Uber a lansat în 5 oraşe americane un program prin care clienţii săi care pot călători pe bază de abonament. Această strategie le permite acestora să evite preţuri mai mari la călătorii, cauzate de orele de vârf sau alte fluctuaţii de tarife legate de indisponibilitatea anumitor şoferi.
Proprietarii de cafenele și Fiscul se luptă în instanță pentru TVA la cafea și ceai
Copiii români de la țară, victimele sărăciei
Cod roșu de vreme extremă în România. Când va lovi viscolul
„Ne așteptăm la episoade mai severe” de iarnă. Vortexul polar și ciclonul Bert, explicate de climatologi
Ciolacu, criză de furie
Paradoxul din Educație: Performanță în învățământul de stat gratuit, cu bani din donații
Repartitoarele de căldură vor fi obligatorii de la 1 ianuarie 2025
Care este legătura dintre studii și nivelul de trai
Băsescu, despre un război nuclear: Putin nu-mi dă impresia că a plecat din lumea asta / Cine crede că Rusia va ceda teritoriu se înșală
Pentru Los Angeles, de exemplu, un abonament lunar costă aproape 25 de dolari, iar în Austin, Denver, Miami şi Orlando - 15 dolari. Odată achitat acest abonament, ca un fel de rezervare, clienţii vor putea efectua oricâte călătorii doresc și pot economisi până la 15% din valoarea acestora. Doar dacă efectuează, la început de lună, plata aferentă abonamentului.
Această schemă va fi lansată anul viitor în mai multe oraşe americane, dar deocamdată nu sunt planuri de extindere şi în Europa.
În luna martie, Lyft a anunțat că testează un model de abonament lunar, similar cu cel de la Netflix sau Spotify.
Descarcă aplicația Digi24 și află cele mai importante știri ale zilei
Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News