Străzile din București arată ca după bombardament. Șofer: Trebuie un pod aici
Gropile din şoselele capitalei sunt atât de multe, atât de mari şi de dese încât, peste unele, ar trebui ridicate direct poduri. Odată cu topirea zăpezii, pe străzi au apărut echipele care se ocupă cu plombarea. Ca pe vremuri: unul toarnă lopata de bitum, altul o încălzeşte cu un arzător. Câţiva privesc de pe margine, iar la sfârşit, un domn cu un compactor desăvârşeşte opera.
Cum va decide Nicușor Dan pe cine va susține la alegerile prezidențiale
Nicușor Dan, despre canicula din București
Anchetă DNA în cazul licitației pentru cele 100 de tramvaie noi cumpărate de Primăria Capitalei
Nicușor Dan, prima reacție după ce a câștigat a doua oară Primăria Capitalei
Firea contestă rezultatele EXIT POLL-urilor
Nicușor Dan nu vrea să aibă o dezbatere cu Sebastian Burduja
Firea și-a depus candidatura la PMB
Burduja s-a înscris oficial în cursa pentru Primăria Capitalei
Burduja și-a depus candidatura la Primăria Capitalei
Șofer: Trebuie un pod aici!
„Asta este conducta care poate alimenta semafoarele. Aici sunt cabluri electrice! Nu bag mâna că s-ar putea să nu fie izolate și putem fi electrocutați. Vedem ce adâncime are și vedem pietrișul și nisipul iar asta este singurul strat de asfalt pe care l-au folosit. Este un pericol public ăsta!”, spune Dan Trifu, președinte Eco Civica.
Șofer: Ce-i capcana asta aici?
Uriaşul crater căscat în asfalt... dăunează grav sănătăţii. Şi buzunarului şoferului, care scrâşneşte din dinţi în vreme ce autoturismul pe care-l conduce se scutură violent şi geme din toate încheieturile.
Șofer: Ce putem să spunem? E ca la EuroNews: No comment!
Reporter: Te cam doare când dai în astfel de gropi!
Șofer: Rău! Cred că este o consecință a faptului că s-a furat din toată mixtura aia care trebuia pusă ca să economisească și de restul de bani... Eu așa cred! Sincer. Altfel ar fi trebuit să fie conform caietelor de sarcini care ar fi trebuit să fie... băi frate! Ai pus-o și e pa, aia e! Nu este cazul! Cred că problema asta este peste tot.
Puţini mai au puterea să zâmbească.
Șofer: Dar ce piscină frumoasă! E minunată! E superbă! Are 30 sau 40 de centimetri! Cam 30 de centimetri! Nu ai nicio șansă! Te duci direct în ea!
Șofer: Am văzut groapa. E exagerată! De atâtea ori am luat-o! Pleci de la semafor, e mașină după mașină și automat nu ai cum să o vezi!
Reporter: Nici să te duci stânga sau dreapta?
Șofer: Nu ai cum că este prea mare! Singura din București? Nuuu! Cu siguranță nu! Și în Drumul Taberei și la Obor și în sectorul 5, peste tot!
Nu poţi să spui că nu se lucrează: se lucrează, dar cam aşa:
Muncitor: Nu e primitivă! Astea sunt condițiile!
Reporter: Butelia este necesară?
Muncitor: Păi încălzește mixtura asta! Dar e este umezeală! Credeți că noi venim de capul nostru?
Şeful echipei de muncitori admite că plombarea e o soluţie temporară.
Reporter: În 2018 plombăm așa?
Șef muncitori: Așa este tehnologia!
Reporter: Nu e cam umed afară?
Șef muncitori: Nu ați văzut că uscăm?
Reporter: Aveți și garanție pentru astfel de lucrări?
Șef muncitori: Le facem dacă nu ține!
Reporter: Cât ține lucrarea asta de plombare?
Șef muncitori: Cât ține! Dacă nu ține o mai facem o dată!
Reporter: Adică este posibil ca în scurt timp să se ducă?
Șef muncitori: Tot ce este posibil!
Unii şoferi spun că în fiecare primăvară sunt nevoiţi să își calculeze drumurile prin Capitală nu în funcție de consum ci de pierderi.
Șofer: Dezastru! Pleci de aici și te duci la service. Se duc pivoții dacă dai mai tare se duhe janta, talescopul, toate alea!
Oficialii Primăriei Capitalei spun că inventariază gropile din Capitală. Până acum au acoperit gropile de pe 170 de artere.
Descarcă aplicația Digi24 și află cele mai importante știri ale zilei
Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News