Proiect îndrăzneț pentru Gara de Nord. Căi ferate subterane și un nod feroviar către Asia
Un centru comercial, două terminale ultramoderne, căi ferate la 30 de metri sub pământ şi un nod feroviar care va lega Europa de Asia. Cam aşa spune Ministerul Transporturilor că va arăta Gara de Nord în viitor.
Pensionarii CFR protestează: Avem tăieri de pensie până la 4.000 de lei după recalculare
Cum îi răspunde ministrul Transporturilor lui David Popovici după ce sportivul a cerut ca statul să investească în bazele sportive
Călătorie de coșmar pentru zeci de persoane, după ce locomotiva unui tren s-a defectat
Circulația pe Valea Oltului se va închide timp de o lună, pe perioada zilei. Anunțul ministrului Transporturilor
Călătorie de coșmar spre mare
Trenul București - Budapesta a rămas blocat în câmp două ore și jumătate
CFR are nevoie de tot mai mulți bani pentru repararea căilor ferate
Călătoriile cu trenul pe distanțe mai scurte ar putea fi mai ieftine
Căile ferate se degradează mai repede decât pot fi reparate
Un proiect îndrăzneţ, însă autorităţile nu au anunţat până acum când va începe modernizarea gării şi nici câţi bani vor fi folosiţi.
Noua gară va avea, în teorie, două noi terminale, primul va fi la suprafață, va fi o stație terminus, iar acolo se vor opri toate trenurile care ajung în București.
Al doilea terminal va fi unul subteran și se va afla la o adâncime de aproximativ 28 de metri. Au ales autoritățile această distanță astfel încât să nu se intersecteze cu liniile de metrou, ele vor fi conectate însă.
De asemenea, se va construi un nou acoperiș din sticlă care va găzdui și un centru comercial.
Aproximativ 20.000 de oameni tranzitează Gara de Nord, în fiecare zi.
Descarcă aplicația Digi24 și află cele mai importante știri ale zilei
Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News