Live

Proiect îndrăzneț pentru Gara de Nord. Căi ferate subterane și un nod feroviar către Asia

Data actualizării: Data publicării:

Un centru comercial, două terminale ultramoderne, căi ferate la 30 de metri sub pământ şi un nod feroviar care va lega Europa de Asia. Cam aşa spune Ministerul Transporturilor că va arăta Gara de Nord în viitor.

Un proiect îndrăzneţ, însă autorităţile nu au anunţat până acum când va începe modernizarea gării şi nici câţi bani vor fi folosiţi.

Noua gară va avea, în teorie, două noi terminale, primul va fi la suprafață, va fi o stație terminus, iar acolo se vor opri toate trenurile care ajung în București.

Al doilea terminal va fi unul subteran și se va afla la o adâncime de aproximativ 28 de metri. Au ales autoritățile această distanță astfel încât să nu se intersecteze cu liniile de metrou, ele vor fi conectate însă.

De asemenea, se va construi un nou acoperiș din sticlă care va găzdui și un centru comercial.

Aproximativ 20.000 de oameni tranzitează Gara de Nord, în fiecare zi.

Descarcă aplicația Digi24 și află cele mai importante știri ale zilei

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Top citite

Recomandările redacției

Ultimele știri

Citește mai multe

Te-ar putea interesa și

Grindeanu: „Dorinţa mea nu este neapărat de a continua la Ministerul Transporturilor”

FOTO Primul tronson al secţiunii Curtea de Argeş - Piteşti a autostrăzii A1 va fi deschis cu opt luni mai devreme

Traficul feroviar, blocat 4 ore la Balota din cauza locomotivei trenului IRN 79 Arad - București. Întârzieri de până la 240 de minute

VIDEO Cum arată primul tren nou cumpărat de România în ultimii 20 de ani. Azi a făcut prima călătorie

Partenerii noștri