De ce a renunțat Guvernul la înțelegerea cu Banca Mondială pentru Comarnic-Brașov
Ministrul Finanţelor confirmă informaţiile potrivit cărora tronsonul de autostradă Comarnic-Braşov va fi finanţat prin alt mecanism decât cel cu Banca Mondială. Iniţiativa ar fi fost a MInisterului Transporturilor.
România se confruntă cu unul dintre cele mai grave exoduri de creiere din lume
Banca Mondială recomandă impozitul progresiv
Încep lucrările la primul tunel din Autostrada Pitești - Sibiu
Statul la stat. Cum blochează un antrenor de dezvoltare personală reformarea unei agenții naționale, deși nu ocupă postul de funcționar
Claudiu Năsui își apără decizia de a aduce în Ministerul Economiei o femeie acuzată că a colaborat cu Securitatea: „Și?”
Cum arată viața la bloc, într-un oraș în care oamenii se încălzesc și astăzi cu sobe pe lemne
Val de anchete în Târgu Jiu, după moartea băiatului de 16 ani în camera de gardă
România, codașă la numărul de contracte de muncă part-time
Cum se descurcă o familie de antreprenori, cu doi copii, care încasează 15.000 de lei lunar
Într-un proiect nu e importantă sursa de finanțare, este important să faci acel proiect, iar Ministerul de Finanțe – Guvernul, prin Ministerul de Finanțe – să aleagă cea mai facilă, utilă, ieftină sursă de finanțare.
A fost o discuție cu Ministerul Transporturilor și dânșii au găsit o variantă mai rapidă de a face lucrurile să se întâmple pe acest sector de drum Comarnic-Brașov. Nu este importantă partea de finanțare, este importantă calea de a implementa un astfel de proiect. Nu este nicio discuție, niciun scandal, este o opțiune a Ministerului Transporturilor.
Descarcă aplicația Digi24 și află cele mai importante știri ale zilei
Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News