#ConectațiCuEuropa. Șoseaua din România unde faci 5 km într-o oră. Nervii șoferilor sunt testați zilnic
Un alt proiect despre care s-a vorbit mulți ani a fost acela al autostrăzii București-Craiova. S-a transformat recent într-un drum expres, pentru care s-a semnat primul contract. Până când va fi gata, șoferii continuă să se blocheze în Balș. Prin micul oraș fără centură ocolitoare trec toți cei care merg de la Pitești spre Craiova.
Cum se întârzie o autostradă
Cât mai are de așteptat autostrada spre munte?
Bilanțul drumurilor din România la final de 2021
Blocaj pe Autostrada Transilvania încă de la început
Lotul lipsă de pe A3, scos la licitație
Cum trebuie să fie gândite autostrăzile de acum înainte, pentru a putea fi finanțate de UE. Explicațiile comisarului Adina Vălean
Comisia Europeană trimite în România un grup de experți pentru a ajuta la dezvoltarea infrastructurii
Mai mulți șoferi și-au distrus mașinile după ce au circulat pe prima autostradă din Moldova
Vești despre autostrada Sibiu-Pitești
- Vrem să fim #ConectațiCuEuropa! În această seară, la Jurnalul de Seară, ministrul Transporturilor Răzvan Cuc va răspunde întrebărilor românilor legate de lipsa autostrăzilor și a unei infrastructuri rutiere ca în țările civilizate ale Europei.
Sunt ani de zile de când traversarea Balșului s-a transformat într-un coșmar pentru șoferi, într-un test al nervilor pentru toți cei care circulă pe aici. Drumul este cel mai aglomerat dintre șoselele care leagă Oltenia de Capitală. A fost folosit zeci de ani de zile în promisiunile din campaniile electorale.
Nu există candidat la funcții înalte care să nu fi pomenit acest drum și să nu promită construirea unei șosele de mare viteză pe aici. Acest lucru nu numai că nu s-a întâmplat, însă Balșul nu are nici măcar o centură ocolitoare. Drept urmare, toate mașinile de mare tonaj, autoturisme și nelipsitele căruțe trec prin centrul orașului.
În aceste condiții, dacă pleci din Capitală spre Craiova, ai nevoie de aproximativ 2 ore ca să parcurgi 210 kilometri până la intrarea în Balș, apoi de încă o oră pentru a traversa 5 kilometri, cât măsoară drumul care trece prin mijlocul orașului. Șoseaua este întreruptă de trecerile pentru pietoni, iar la orele de vârf traficul este infernal.
Autostrada Craiova-Pitești a fost cerută cu insistență și de cel mai mare angajator din Oltenia: compania Ford, încă din urmă cu 10 ani, când constructorul american a preluat fabrica din Craiova.
?Vă invităm să ne transmiteți mesajele voastre, imaginile surprinse pe șoselele din România și să adresați întrebările voastre pentru ministrul Transporturilor, printr-un comentariu la această postare sau pe?WhatsApp, la numărul de telefon 0771.100.304.
Descarcă aplicația Digi24 și află cele mai importante știri ale zilei
Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News