Live

#ConectațiCuEuropa. Harta traseului autostrăzii Comarnic-Brașov a rămas doar pe hârtie. Cum arată proiectul început de 12 ani

Data actualizării: Data publicării:

În fiecare vacanță, ne amintim ce bine ar fi fost să avem o autostradă spre munte. Inițial, tronsonul Comarnic-Brașov făcea parte din șoseaua care ar fi trebuit să unească Bucureștiul cu orașul de sub Tâmpa. S-a dovedit a fi atât de greu de construit încât a fost transformată, cu numele, într-o autostradă separată. De 12 ani, autostrada Comarnic-Brașov își caută un constructor, timp în care banii au fost irosiți pe proiecte de fezabilitate.

  • Vrem să fim #ConectațiCuEuropa! În această seară, la Jurnalul de Seară, ministrul Transporturilor Răzvan Cuc va răspunde întrebărilor românilor legate de lipsa autostrăzilor și a unei infrastructuri rutiere ca în țările civilizate ale Europei. 

Proiectul autostrăzii Comarnic-Brașov a rămas însă doar pe hârtie. Jurnalistul Digi24 Claudiu Loghin a mers în punctul de inserție al tronsonului de autostradă Predeal-Râșnov, pe drumul național 73. Acolo se vede cât se poate de clar că lucrurile sunt departe de prima cupă de excavator cu pământ scoasă pentru demararea lucrărilor.

Totul este cu atât mai demoralizator pentru șoferi cu cât oamenii văd cum unul dintre cele mai importante drumuri turistice se aglomerează de la an la an, iar autoritățile nu fac nimic pentru a schimba situația. 

Centrul orașului Bușteni. Aici, în fiecare weekend, dar mai ales în preajma sărbătorilor și zilelor libere, se creează o coloană interminabilă de mașini, care înaintează cu greu. Drumul se transformă într-un adevărat test pentru nervii șoferilor, dar și pentru locuitorii din Bușteni. Autoritățile nu au construit nici măcar o șosea ocolitoare, care să scoată traficul de tranzit din centrul stațiunii. 

Descarcă aplicația Digi24 și află cele mai importante știri ale zilei

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Top citite

Recomandările redacției

Ultimele știri

Citește mai multe

Te-ar putea interesa și

Când ar putea fi gata autostrada Comarnic-Brașov. Grindeanu: „Costă foarte mult, în jur de vreo 4 miliarde de euro”

49 de ani de la inaugurarea Transfăgărășanului, una dintre cele mai spectaculoase șosele din România

Lucrările la drumul care va decongestiona DN1 până la finalizarea autostrăzii Comarnic-Brașov ar putea începe în septembrie

Ministerul Transporturilor: Pentru Pitești - Sibiu avem contractele semnate. Încep lucrările la primul tunel la nivel de autostradă

Partenerii noștri