#ConectațiCuEuropa. Harta traseului autostrăzii Comarnic-Brașov a rămas doar pe hârtie. Cum arată proiectul început de 12 ani
În fiecare vacanță, ne amintim ce bine ar fi fost să avem o autostradă spre munte. Inițial, tronsonul Comarnic-Brașov făcea parte din șoseaua care ar fi trebuit să unească Bucureștiul cu orașul de sub Tâmpa. S-a dovedit a fi atât de greu de construit încât a fost transformată, cu numele, într-o autostradă separată. De 12 ani, autostrada Comarnic-Brașov își caută un constructor, timp în care banii au fost irosiți pe proiecte de fezabilitate.
Încep lucrările la primul tunel din Autostrada Pitești - Sibiu
Centura Mihăilești, un drum de 3 km construit în 9 ani
Românii se întorc acasă. Motivul care îi face să renunțe, după ani de pribegie, la viața din Occident
Surse: PNL vrea să-l pună premier pe Ilie Bolojan după alegerile prezidențiale
Operaţiunea „Ghost Gun”
O femeie a murit în fața spitalului, la scurt timp după ce a fost externată
Maia Sandu a câștigat cu 82% în diaspora
Campania la prezidențiale, „o luptă nedreaptă”
Declarații la închiderea urnelor din partea Maiei Sandu și a lui Alexandr Stoianoglo
- Vrem să fim #ConectațiCuEuropa! În această seară, la Jurnalul de Seară, ministrul Transporturilor Răzvan Cuc va răspunde întrebărilor românilor legate de lipsa autostrăzilor și a unei infrastructuri rutiere ca în țările civilizate ale Europei.
Proiectul autostrăzii Comarnic-Brașov a rămas însă doar pe hârtie. Jurnalistul Digi24 Claudiu Loghin a mers în punctul de inserție al tronsonului de autostradă Predeal-Râșnov, pe drumul național 73. Acolo se vede cât se poate de clar că lucrurile sunt departe de prima cupă de excavator cu pământ scoasă pentru demararea lucrărilor.
Totul este cu atât mai demoralizator pentru șoferi cu cât oamenii văd cum unul dintre cele mai importante drumuri turistice se aglomerează de la an la an, iar autoritățile nu fac nimic pentru a schimba situația.
Centrul orașului Bușteni. Aici, în fiecare weekend, dar mai ales în preajma sărbătorilor și zilelor libere, se creează o coloană interminabilă de mașini, care înaintează cu greu. Drumul se transformă într-un adevărat test pentru nervii șoferilor, dar și pentru locuitorii din Bușteni. Autoritățile nu au construit nici măcar o șosea ocolitoare, care să scoată traficul de tranzit din centrul stațiunii.
Descarcă aplicația Digi24 și află cele mai importante știri ale zilei
Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News