Autostrada Urbană este aproape gata
Autostrada Bucureşti-Ploieşti pare că va intra, în sfârşit, în Capitală. Autorităţile vor să inaugureze cei 3 kilometri de la intrarea în Bucureşti, prin cartierul Pipera, chiar de 1 decembrie. Până atunci, se fac ultimele pregătiri. La această bucată de drum s-a lucrat foarte încet. Au fost nu mai puţin de 4 amânări ale termenului final.
Proprietarii de cafenele și Fiscul se luptă în instanță pentru TVA la cafea și ceai
Copiii români de la țară, victimele sărăciei
Cod roșu de vreme extremă în România. Când va lovi viscolul
„Ne așteptăm la episoade mai severe” de iarnă. Vortexul polar și ciclonul Bert, explicate de climatologi
Ciolacu, criză de furie
Paradoxul din Educație: Performanță în învățământul de stat gratuit, cu bani din donații
Repartitoarele de căldură vor fi obligatorii de la 1 ianuarie 2025
Care este legătura dintre studii și nivelul de trai
Băsescu, despre un război nuclear: Putin nu-mi dă impresia că a plecat din lumea asta / Cine crede că Rusia va ceda teritoriu se înșală
Segmentul de drum dintre Şoseaua Petricani şi Voluntari, de trei kilometri, este practic continuarea autostrăzii Ploieşti-Bucureşti.
Autostrada A3 va intra în cartierul Floreasca din Capitală, prin Şoseaua Fabrica de Glucoză şi se lucrează intens pentru ca totul să fie gata de 1 decembrie, când va avea loc inaugurarea oficială, spun autorităţile. Însă cu o condiţie, spun reprezentanţii Companiei de Drumuri - vremea trebuie să ţină cu constructorul celor 3,3 kilometri de şosea care fac legătura între autostrada spre Ploieşti şi Bucureşti. Porţiunea a costat aproape 130 de milioane de lei, finanţarea fiind asigurată de la bugetul de stat.
Alin Șerbănescu, purtător de cuvânt CNAIR: În acest moment, stadiul fizic este de 93%. Practic, mai sunt lucrări minime de făcut. Totul depinde de mobilizarea constructorului.
Autostrada Urbană este aproape gata, însă pentru ca pre-recepţia ei să poată avea loc în 15-20 de zile, aşa cum vor autorităţile, muncitorii trebuie să mai monteze parapeţii şi să delimiteze benzile pe sens prin marcaje.
Contractul pentru această bucată de drum a fost semnat în 2008. Şase ani mai târziu a fost reziliat pentru că a crescut costul după ce autorităţile au cerut 3 benzi pe sens în loc de două. În primăvara lui 2015, a fost reluată licitaţia, iar câteva luni mai târziu a fost semnat un nou contract. Până la începerea efectivă a lucrărilor a mai trecut un timp. Cei puţin peste trei kilometri de şosea de mare viteză ar fi trebuit să fie gata în noiembrie anul trecut. Până acum, însă, recepţia lucrărilor a fost amânată de patru ori.
Descarcă aplicația Digi24 și află cele mai importante știri ale zilei
Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News