Autostrada Urbană este aproape gata
Autostrada Bucureşti-Ploieşti pare că va intra, în sfârşit, în Capitală. Autorităţile vor să inaugureze cei 3 kilometri de la intrarea în Bucureşti, prin cartierul Pipera, chiar de 1 decembrie. Până atunci, se fac ultimele pregătiri. La această bucată de drum s-a lucrat foarte încet. Au fost nu mai puţin de 4 amânări ale termenului final.
DIGI Spania îi ajută pe cei afectați de inundațiile catastrofale
Românii se întorc acasă. Motivul care îi face să renunțe, după ani de pribegie, la viața din Occident
Surse: PNL vrea să-l pună premier pe Ilie Bolojan după alegerile prezidențiale
Operaţiunea „Ghost Gun”
O femeie a murit în fața spitalului, la scurt timp după ce a fost externată
Maia Sandu a câștigat cu 82% în diaspora
Campania la prezidențiale, „o luptă nedreaptă”
Declarații la închiderea urnelor din partea Maiei Sandu și a lui Alexandr Stoianoglo
Alegeri prezidențiale în Republica Moldova, turul II: Sandu vs Stoianoglo. Val de alerte cu bombă la secții de vot, inclusiv în România
Segmentul de drum dintre Şoseaua Petricani şi Voluntari, de trei kilometri, este practic continuarea autostrăzii Ploieşti-Bucureşti.
Autostrada A3 va intra în cartierul Floreasca din Capitală, prin Şoseaua Fabrica de Glucoză şi se lucrează intens pentru ca totul să fie gata de 1 decembrie, când va avea loc inaugurarea oficială, spun autorităţile. Însă cu o condiţie, spun reprezentanţii Companiei de Drumuri - vremea trebuie să ţină cu constructorul celor 3,3 kilometri de şosea care fac legătura între autostrada spre Ploieşti şi Bucureşti. Porţiunea a costat aproape 130 de milioane de lei, finanţarea fiind asigurată de la bugetul de stat.
Alin Șerbănescu, purtător de cuvânt CNAIR: În acest moment, stadiul fizic este de 93%. Practic, mai sunt lucrări minime de făcut. Totul depinde de mobilizarea constructorului.
Autostrada Urbană este aproape gata, însă pentru ca pre-recepţia ei să poată avea loc în 15-20 de zile, aşa cum vor autorităţile, muncitorii trebuie să mai monteze parapeţii şi să delimiteze benzile pe sens prin marcaje.
Contractul pentru această bucată de drum a fost semnat în 2008. Şase ani mai târziu a fost reziliat pentru că a crescut costul după ce autorităţile au cerut 3 benzi pe sens în loc de două. În primăvara lui 2015, a fost reluată licitaţia, iar câteva luni mai târziu a fost semnat un nou contract. Până la începerea efectivă a lucrărilor a mai trecut un timp. Cei puţin peste trei kilometri de şosea de mare viteză ar fi trebuit să fie gata în noiembrie anul trecut. Până acum, însă, recepţia lucrărilor a fost amânată de patru ori.
Descarcă aplicația Digi24 și află cele mai importante știri ale zilei
Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News