Autostrada spre mare începe cu 26 de kilometri de gropi. Poliţiştii avertizează
Sezonul drumurilor la mare începe peste o săptămână pe o autostradă care pune în pericol şoferii. Mai mult de 10 la sută din lungimea şoselei rapide spre Constanţa înseamnă groapă după groapă. Poliţiştii anunţă că circulaţia pe prima bandă între Bucureşti şi Fundulea trebuie închisă din cauza riscului de accidente. Directorii companiei de drumuri anunţă că vor face reparaţii serioase la toamnă.
Suma imensă pe care statul a plătit-o ca despăgubiri constructorilor de autostrăzi
Campania electorală nu a ajuns în cătunele din munți: „N-am știut”
A început sezonul petardelor, iar internetul este plin de oferte ilegale
Înotători lăsați fără bazin, după ce căldură și apa caldă au fost sistate din cauza unor datorii de sute de mii de lei
Câți bani reușesc să economisească, în medie, românii de la o lună la alta și ce fac cu ei
Vreme extremă în România. Vântul puternic a făcut prăpăd în mai multe județe
Mai mulți copii de la o grădiniță din Timișoara au ajuns la spital cu simptome de toxiinfecție alimentară
Mașini vandalizate într-o parcare din Constanța. Șoferii și-au găsit cauciucurile sparte
Doi nevăzători, agresați într-o biserică din București, după ce au intrat cu câinii ghizi. „Ne-au amenințat că ne taie picioarele”
Autostrada Soarelui începe cu 26 de kilometri de gropi formate la îmbinarea plăcilor de beton din care este construită. Şoferii ştiu că pe prima bandă nu este de mers.
Poliţiştii le dau dreptate şoferilor şi ca să evite accidentele au cerut Companiei de Drumuri să repare rapid autostrada sau să restricţioneze circulaţia pe prima bandă în zonele cele mai afectate. Autorităţile spun că au cheltuit anul acesta aproape 116.000 de lei ca să astupe găurile, dar cârpelile nu folosesc la nimic.
Alin Şerbănescu, purtătorul de cuvânt al CNAIR: „Este un fel de muncă a lui Sisif. Noi asfaltăm, dar la un momet dat asfaltul se desprinde de pe beton, pentru că betonul nu numai că nu ţine asfaltul, dar se şi exfoliază împreună cu betonul pus deasupra”.
O nouă rundă de cârpeli va începe de luni, cu câteva zile înainte de mini-vacanţa de 1 Mai, când autorităţile se aşteaptă la un trafic de 20- 30 de mii de maşini pe zi. Altfel, şefii de la Drumuri promit al treilea an la rând că la toamnă fac reparaţii capitale între Bucureşti şi Fundulea, dar numai în extra-sezon.
Alin Şerbănescu, purtătorul de cuvânt al CNAIR: „Sperăm ca în septembrie să fie începute aceste lucrări şi vor dura trei ani”.
Cu 15 milioane de euro, şefii de la Drumuri vor să dea o nouă faţă autostrăzii Soarelui.
Se vor îndepărta 8 centimetri de beton, se vor repara fisurile din dale şi abia apoi se va turna mortar asfaltic. Peste acesta va veni un strat de geocompozit şi abia la final vor fi turnaţi 6 centimetri de asfalt.
Autorităţile au planificat reparaţii şi pentru alţi 32 de kilometri, între Drajna şi Lehliu, din autostrada construită între 1983 şi 2012. Lucările pe acel segment vor dura doi ani.
Descarcă aplicația Digi24 și află cele mai importante știri ale zilei
Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News