(P) COTNARI își rebranduiește gama-fanion susținută de Grasa de Cotnari și lansează un nou vin roze
COTNARI, unul dintre liderii pieții de profil din România, lansează o amplă campanie de re-branding pentru gama-fanion reprezentată de Grasa de Cotnari, dar care include și alte soiuri 100% românești: Tamâioasă Românească, Fetească Albă și, în premieră pentru această gamă, roze din Busuioaca de Bohotin.
Procesul de modernizare al gamei s-a întins pe perioada unui an de zile și s-a bazat pe o serie complexă de cercetări de piață și consumator care au relevat nevoia unei schimbări profunde în universul mărcii.
Rezultatul final aduce cea mai mare transformare vizuală a Gamei Cotnari față de anul 1997, moment în care s-a realizat ultima schimbare de etichetă.
Drumul Vinului, o alternativă turistică pentru Valea Prahovei
Proprietarii de cafenele și Fiscul se luptă în instanță pentru TVA la cafea și ceai
Copiii români de la țară, victimele sărăciei
Cod roșu de vreme extremă în România. Când va lovi viscolul
„Ne așteptăm la episoade mai severe” de iarnă. Vortexul polar și ciclonul Bert, explicate de climatologi
Ciolacu, criză de furie
Paradoxul din Educație: Performanță în învățământul de stat gratuit, cu bani din donații
Repartitoarele de căldură vor fi obligatorii de la 1 ianuarie 2025
Care este legătura dintre studii și nivelul de trai
Astfel, Gama Cotnari nu se bucură doar de o sticla nouă și elegantă cu logo în relief, o etichetă care combină elementele definitorii ale gamei cu modernitatea cerută de consumator, dar și de un produs nou: roze din Busuioaca de Bohotin în varianta demisec și demidulce ca raspuns la tendințele de consum din piață.
Toate aceste noutăți de produs vor fi comunicate printr-o nouă platformă de comunicare al carui nume este “Viața de Cotnari”:
“Vinul este alături de noi de atât de multă vreme încat ajuns să întrupeze pentru oameni o sumă de caracteristici speciale. Vinul înseamna prietenie, tradiție, pasiune, poezie, întelepciune, bogăție, eleganță, și tot așa, multe, multe alte trăsături profund umane.
Platforma „Viața de Cotnari” este o colecție de momente memorabile care justifică extraordinarele calitați ale soiului fanion (dar odată cu el al întregii game). La Cotnari, acolo unde cresc doar soiuri românești autentice, iar oamenii trăiesc după valorile vinului în fiecare zi, e locul unde spiritul vinului românesc traiește cu adevarat”. a declarat Constantin Deleanu - președinte Cotnari SA)
Campania, ce va rula între 22 iulie și 30 septembrie, se bazează pe un mix de tv, promovare in-store și online. De asemenea, vânzările vor fi susținute de un program inovativ adresat segmentului Horeca: orice comandă online pe site-ul www.cramelecotnari.ro îi aduce userului un voucher pe care îl poate folosi pentru a se bucura de o sticlă de vin gratis într-una din sutele de locații partenere ale progamului.
Descarcă aplicația Digi24 și află cele mai importante știri ale zilei
Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News