(P) COTNARI își rebranduiește gama-fanion susținută de Grasa de Cotnari și lansează un nou vin roze
COTNARI, unul dintre liderii pieții de profil din România, lansează o amplă campanie de re-branding pentru gama-fanion reprezentată de Grasa de Cotnari, dar care include și alte soiuri 100% românești: Tamâioasă Românească, Fetească Albă și, în premieră pentru această gamă, roze din Busuioaca de Bohotin.
Procesul de modernizare al gamei s-a întins pe perioada unui an de zile și s-a bazat pe o serie complexă de cercetări de piață și consumator care au relevat nevoia unei schimbări profunde în universul mărcii.
Rezultatul final aduce cea mai mare transformare vizuală a Gamei Cotnari față de anul 1997, moment în care s-a realizat ultima schimbare de etichetă.
Drumul Vinului, o alternativă turistică pentru Valea Prahovei
Klaus Iohannis amână desemnarea premierului. „Coaliția pro-europeană continuă negocierile. Sunt optimist”
George Simion a mers la Palatul Cotroceni, pentru consultări, dar a anunțat că nu intră: „AUR nu recunoaște legitimitatea lui Iohannis”
Consultări la Palatul Cotroceni. Coaliția a stat sub 20 de minute. Partidele extremiste AUR, POT și SOS au refuzat să meargă
Ploi și lapoviță, în aproape toată țara. Meteorologii anunță și temperaturi de până la -15°
Elena Lasconi, după consultările cu Iohannis: „Am fost să îi transmitem că mandatul lui s-a încheiat şi că trebuie să-şi dea demisia”
Circul continuă în Parlament: Becali spune cum a făcut facultatea fără prezență. Șoșoacă jignește jurnaliștii. AUR îl atacă pe Iohannis
Influencerul Makaveli, amenințări din Parlament cu limbaj suburban: „Ascundeți-vă soțiile. Fiți cuminți, mergeți pe vârfuri”
Surse: Liberalii strâng semnături pentru a-l propune pe Crin Antonescu candidat comun la prezidențiale. PSD nu l-ar refuza
Astfel, Gama Cotnari nu se bucură doar de o sticla nouă și elegantă cu logo în relief, o etichetă care combină elementele definitorii ale gamei cu modernitatea cerută de consumator, dar și de un produs nou: roze din Busuioaca de Bohotin în varianta demisec și demidulce ca raspuns la tendințele de consum din piață.
Toate aceste noutăți de produs vor fi comunicate printr-o nouă platformă de comunicare al carui nume este “Viața de Cotnari”:
“Vinul este alături de noi de atât de multă vreme încat ajuns să întrupeze pentru oameni o sumă de caracteristici speciale. Vinul înseamna prietenie, tradiție, pasiune, poezie, întelepciune, bogăție, eleganță, și tot așa, multe, multe alte trăsături profund umane.
Platforma „Viața de Cotnari” este o colecție de momente memorabile care justifică extraordinarele calitați ale soiului fanion (dar odată cu el al întregii game). La Cotnari, acolo unde cresc doar soiuri românești autentice, iar oamenii trăiesc după valorile vinului în fiecare zi, e locul unde spiritul vinului românesc traiește cu adevarat”. a declarat Constantin Deleanu - președinte Cotnari SA)
Campania, ce va rula între 22 iulie și 30 septembrie, se bazează pe un mix de tv, promovare in-store și online. De asemenea, vânzările vor fi susținute de un program inovativ adresat segmentului Horeca: orice comandă online pe site-ul www.cramelecotnari.ro îi aduce userului un voucher pe care îl poate folosi pentru a se bucura de o sticlă de vin gratis într-una din sutele de locații partenere ale progamului.
Descarcă aplicația Digi24 și află cele mai importante știri ale zilei
Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News