(P) „Îndrăznește să mergi până la capăt pentru iubirea ta, cu Teilor!”, campanie dedicată inelului de logodnă
Studiile arată că un bărbat care se hotărăște să facă pasul cel mare petrece 6 luni în căutarea inelului de logodnă și după ce îl găsește, mai petrece 3 luni până îl cumpără De ce durează totul atât de mult? Pentru că totul este – cel puțin aparent – foarte complicat.
De la gândul logodnei și până la Da-ul mult așteptat, sunt două etape: luarea deciziei, pasul cel mare, convingerea că dorești să îți petreci restul zilelor cu persoana potrivită și apoi alegerea inelului perfect.
Ambele decizii pun o presiune incredibilă pe bărbați.
Prin noua campanie, Teilor, împreună cu protagoniștii videoclipului, Adela Popescu și Radu Vâlcan, răspund întrebărilor tinerilor: până unde ai curajul să mergi pentru iubirea ta?
Dacă răspunsul este „Până la capăt”, cea de a doua întrebare care urmează „de unde cumpăr inelul de logodnă?” are deja un răspuns firesc: de la Teilor.
Teilor este de aproape două decenii sinonim cu diamantele și pietrele prețioase, este firesc să fie astăzi prima alegere în materie de inele de logodnă cu diamant.
Diamantele sunt cea mai populară alegere când vine vorba despre inele de logodnă, datorită calităților sale excepționale: duritate și frumusețe.
Descarcă aplicația Digi24 și află cele mai importante știri ale zilei
Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News