Live

Mere cu exces de pesticide vândute de Lidl România. Compania a publicat avertismentul doar în magazine

Data actualizării: Data publicării:

Lanțul de hipermarketuri Lidl România a retras de la vânzare merele verzi, sortimentul Golden Delicious, importate din Polonia și vândute în perioada 24 iunie - 2 iulie 2018, după ce în acestea a fost descoperită o cantitate de pesticide peste limita admisă.

„În cadrul controalelor de rutină s-a descoperit în produsul «Mere verzi», sortimentul Golden Delicious, o cantitate de pesticid Clorpirifos peste limita admisă de lege.

Clorpirifos poate provoca simptome precum lăcrimare, salivație, secreții bronșice, contractrarea pupilelor, erupții, diaree sau spasme musculare. La numite grupe de persoane (gravide, copii, persoane în vârstă sau cu un sistem imunitar scăzut) pot apărea simptome severe.

Merele verzi, sortimentul Golden Delicious, au fost vândure de Lidl România de la 24.06.2018 până la 02.07.2018. Din motive ce țin de siguranța consumatorului, Lidl România a reacționat fără întârziere și a retras merele în cauză de la vânzare. Rugăm consumatorii să returneze merele în oricare dintre magazinele Lidl. Contravaloarea produsului va fi returnată, fără a fi necesară prezentarea bonului fiscal”, se arată pe site-ul ANVSA.

O clientă Lidl s-a arătat extrem de nemulțumită de faptul că mesajul de avertizare nu a fost publicat și pe site-ul companiei, ci doar a fost afișat în magazine. 

„Mi se pare aberant cum ei anunță în afiș că putem returna merele - suntem în 12 iulie și ei vorbesc de mere puse în vânzare între 24 iunie - 2 iulie. Nu este vorba de returnare aici, Lidl, este vorba despre faptul că majoritatea clienților care v-au cumpărat aceste mere deja le-au mâncat.

Eu nu o să las lucrurile așa și mă voi gândi cum să procedez mai departe, pentru că nepăsarea mea, a noastră va ajuta la perpetuarea impertinenței lor și a comportamentului iresponsabil față de clienți. Fac apel pe calea asta la toți foștii mei colegi din presă pentru a răspândi informația, a investiga, a pune întrebări, dar și la toți influencerii din lista mea, pentru a trage un semnal de alarmă. E mișto să fotografiem ofertele faine de la Cămara Noastră sau Lidl DeLuxe, și eu fac asta, dar este și mai important să ne sesizăm atunci când brandurile din jurul nostru fac greșeli grave de comunicare.”, scrie Cătălina Bucur.

Descarcă aplicația Digi24 și află cele mai importante știri ale zilei

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Top citite

Recomandările redacției

Ultimele știri

Citește mai multe

Te-ar putea interesa și

Lidl retrage fulgi de cocos de la vânzare. Produsul vizat conține dioxid de sulf

Lidl și Carrefour anunță noi investiții în România

Partenerii noștri