Manager Clever: 40% dintre şoferii care lucrau pe aplicaţii au decis să se retragă
Discuţii, negocieri, promisiuni. De asta au avut parte, din nou companiile de ridesharing la întâlnirea cu reprezentanţii Ministerului Transporturilor, a şasea la număr.
Circul continuă în Parlament: Becali spune cum a făcut facultatea fără prezență. Șoșoacă jignește jurnaliștii. AUR îl atacă pe Iohannis
Influencerul Makaveli, amenințări din Parlament cu limbaj suburban: „Ascundeți-vă soțiile. Fiți cuminți, mergeți pe vârfuri”
Surse: Liberalii strâng semnături pentru a-l propune pe Crin Antonescu candidat comun la prezidențiale. PSD nu l-ar refuza
VIDEO: Incendiu puternic la Piața Matache din București
Răspunsul Elenei Lasconi întrebată dacă l-ar vota pentru funcția de premier pe Marcel Ciolacu
Theodor Stolojan acuză USR de lipsă de profesionalism. „Pune pe masă o hartie cu 8 cerințe și apoi pleacă. Nu e o metodă de negociere”
Agresiune în Parlament: Jurnalistă, hărțuită de Șoșoacă și Makaveli. „Mamă, cum a fugit!”. Parchetul General a deschis dosar penal
35 de ani de la Revoluție: Balconul Operei din Timișoara s-a umplut de oameni
Surse: PNL ar putea relua vineri discuțiile cu PSD și UDMR. Ciprian Ciucu nu va mai merge la negocieri
Reprezentanţii Uber, Clever şi Bolt aşteptau o data concretă pentru intrarea în vigoare a reglementării serviciilor pe care Guvernul le-a îngrădit prin ordonanţa taximetriei.
Au trecut cinci zile de când a intrat în vigoare ordonanţa care modifică legea taximetriei, iar până în acest moment, spun reprezentanţii companiilor de tip ridesharing, peste 100.000 de bucureşteni au avut de suferit pentru că le-a fost imposibil să găsească maşini disponibile. De asemenea, spun reprezentanţii Uber, Bolt şi Clever, timpii de aşteptare au crescut cu până la 4%, astfel că oamenii spun nevoiţi să aştepte chiar şi 15-20 de minute.
Ministrul Transporturilor i-a convocat pentru a şasea oară la discuţii pe reprezentanţii companiilor de ridesharing.
Cătălin Codreanu, preşedintele Asociaţiei Coaliţia Economia Digitală: „Am discutat despre propunerile, care pentru noi sunt critice, pentru închiderea bussinesului. Nu mi s-a înaintat un termen de când această OUG ar intra în vigoare”.
Anca Gherle, manager al Clever: „La nivelul industriei, am avut o pierdere de 40%. Asta înseamnă o pierdere de 40% de şoferi care lucrau pe aplicaţii şi au decis să se retragă în lipsa unei reglementări”.
Răzvan Cuc, ministrul Transporturilor: „I-am asigurat că ordonanţa va apărea în termen scurt, dar nu avea cum să apară până nu finalizam tocmai problemele pe care le-au adus ei la cunoştiinţă. S-a ajuns, să spunem, la un consens, probabil săptămâna viitoare vom pune în transparenţă această ordonanţă. Trebuie să fie echilibrată, să nu mai existe supărări nici pentru taximetrişti, nici pentru cei de la Uber.”
Uber, Bolt şi Clever au lansat o petiţie online, semnată de peste 200.000 de susţinători ai transportului alternativ.
Taximetriştii sunt evident mulţumiţi de efectele ordonanţei.
De la intrarea în vigoarea a ordonanţei, poliţiştii îi pot amenda pe şoferii Uber, Bolt şi Clever la prima abatere, atunci când sunt găsiţi fără licenţe de taxi.
Descarcă aplicația Digi24 și află cele mai importante știri ale zilei
Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News