Live

Cel mai lung tunel de cale ferată de după 1990, deschis traficului

Data publicării:

Compania care administrează reţeaua de căi ferate din România, CFR SA, a anunţat miercuri că circulaţia feroviară între Sighişoara şi Daneş se va desfăşura pe firul II modernizat al variantei de traseu nou-construită pe intervalul de staţii Sighişoara – Aţel.

Tronsonul cuprinde patru poduri feroviare, printre care podul în formă de arc peste râul Târnava Mare, 2 tuneluri - Sighişoara şi Daneş, 2 podeţe şi pasajul superior peste DN 13, potrivit News.ro.

Lucrările vor permite atingerea vitezei maxime de circulaţie de 160 km/h pe o lungime mai mare, potrivit CFR SA.

”Lucrările de modernizare a infrastructurii şi suprastructurii feroviare pe noua variantă de traseu dintre Sighişoara şi Daneş, pe care au fost construite trei lucrări de artă importante - Podul în formă de Arc peste râul Târnava Mare, în lungime de 134,6 m, Tunelul Sighişoara, în lungime de 401 m şi Tunelul Daneş, în lungime de 969 m, cel mai lung tunel de cale ferată construit în România după 1989 - vor permite atingerea vitezei maxime de circulaţie de 160 km/h pe o lungime cât mai mare a traseului Sighişoara – Aţel”, se arată în comunicat.

Descarcă aplicația Digi24 și află cele mai importante știri ale zilei

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Top citite

Recomandările redacției

Ultimele știri

Citește mai multe

Te-ar putea interesa și

Rusia şi Coreea de Nord au redeschis calea ferată dintre cele două țări, închisă în 2020. „În total, au fost doi pasageri ruşi”

Traficul feroviar, blocat 4 ore la Balota din cauza locomotivei trenului IRN 79 Arad - București. Întârzieri de până la 240 de minute

VIDEO Cum arată primul tren nou cumpărat de România în ultimii 20 de ani. Azi a făcut prima călătorie

Un bărbat a fost arestat după ce a furat zeci de componente de semnalizare CFR din zona Palas, Portul Constanţa

Partenerii noștri