Ce garanție au produsele cumpărate în perioadele de reduceri. Recomandări de Black Friday de la directorul ANPC
Directorul general în cadrul Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC), Paul Anghel, a făcut precizări despre garanțiile produselor cumpărate în perioadele de reduceri și a transmis, miercuri seară, recomandări de Black Friday, atenționând asupra comercianţilor şi pieţelor online care nu au sediul în Uniunea Europeană.
„Atenţie la comercianţii şi pieţele online care nu au sediul în Uniunea Europeană! Unele produse comercializate de către aceşti comercianţi nu respectă normele de siguranţă pentru comercializarea în Uniunea Europeană. În plus, capacitatea autorităţilor europene de a interveni în protejarea intereselor consumatorilor este limitată, astfel încât nu puteţi fi siguri că veţi beneficia de drepturile prezentate mai sus, inclusiv dreptul de retur sau garanţie”, a scris, miercuri seară, pe Facebook, Paul Anghel.
Bunul înlocuit este acoperit de o nouă garanţie (legal şal comercială) care începe din momentul înlocuirii.
În cazul bunurilor reparate, garanţiile legale şi comerciale se prelungesc cu o perioada egală cu timpul scurs din momentul în care aţi notificat vânzătorului defectul până în momentul în care bunul v-a fost livrat în stare de utilizare normală, a mai spus șeful ANPC.
Editor : M.I.
Descarcă aplicația Digi24 și află cele mai importante știri ale zilei
Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News