Video Directorul Poștei Române: O scrisoare poate ajunge de la București la Brașov și în cinci zile
O scrisoare trimisă de la București la Brașov poate face și cinci zile pe drum, în condițiile în care instituția a rămas fără 2.000 de angajați în urmă cu un an și jumătate, a declarat direcrorul Poștei Române, Valentin Ștefan, la emisiuna "În fața ta", de la Digi24.
Șeful Poștei Române explică de ce unii poștași au luat înapoi deciziile de recalculare de la pensionari
Poștașii renunță la grevă
Un copil a căzut cu ATV-ul într-o râpă din Munții Baiului
Fostul director al Poștei se laudă cu politizarea companiei
Coloană de ATV-uri într-o zonă protejată de pe litoral
Circul continuă în Parlament: Becali spune cum a făcut facultatea fără prezență. Șoșoacă jignește jurnaliștii. AUR îl atacă pe Iohannis
Influencerul Makaveli, amenințări din Parlament cu limbaj suburban: „Ascundeți-vă soțiile. Fiți cuminți, mergeți pe vârfuri”
Surse: Liberalii strâng semnături pentru a-l propune pe Crin Antonescu candidat comun la prezidențiale. PSD nu l-ar refuza
VIDEO: Incendiu puternic la Piața Matache din București
Întrebat cât timp durează să ajungă o scrisoare de la București la Brașov, Valentin Ștefan a spus că termenul legal este de cinci zile.
"În cinci zile. Sunt reglementările ANCOM. Sigur, nu trebuie să o ducem în maxim cinci zile, dar onorăm lucrul ăsta, de cinci zile", a spus directorul Poştei Române. Acesta a adăugat însă că aproape nimeni nu mai trimite scrisori în ziua de astăzi.
"Trimiterea de scrisori de persoane fizice e aproape inexistentă. Aproape nimeni nu mai trimite scrisori. (...) De aceea noi nu avem neapărat o strategie comercială prin care să convingem cetăţenii să aducă scrisorile la Poştă", spune Valentin Ştefan.
Directorul Poştei a adăugat că susţine, oricum, procesul de digitalizare.
"Mergem pe un model digital, un model mai eficient, lucrul ăsta pune presiune pe companie pentru că practic ni se reduce din venituri. Eu aş fi putut să am o politică mai conservatoare faţă de tot ce înseamnă poştă tradiţională, dar nu facem acest lucru. Creştem preţurile cât putem de mult. Preţul pe serviciu universal este reglementat de ANCOM, deci nu avem libertatea de a creşte tarifele cât credem noi, dar nu ezit să urcăm tarifele, în echipă, la companie, astfel încât să aducem cât mai mult venit către angajaţii noştri, în defavoarea volumelor", a spus Valentin Ştefan.
Acesta a adăugat că Poşta a pierdut 2.000 de angajaţi în urmă cu un an şi jumătate, iar în prezent au mai rămas puţin peste 10.000 de oameni care livrează scrisori.
ATV-uri pentru poştaşii de la munte
Valentin Ştefan a adăugat că pentru angajaţii care lucrează în zonele de munte compania a achiziţionat patru ATV-uri, însă a fost greu să-i convingă pe poştaşi să le folosească.
"A fost o provocare. Am cumpărat doar patru ATV-uri, deşi cred că e nevoie de mult mai multe, şi am insistat ca acolo unde terenul o solicită, unde relieful este foarte prost, angajaţii Poştei să folosească ATV-uri. Şi am cumpărat patru ATV-uri, nu le-a vrut nimeni şi a trebuit să insistăm, efectiv, să le preia. Din fericire, odată ce se încearcă ceva nou în Poştă, imediat devine ceva la modă şi e acceptat. Poate cel mai mediatizat caz este în judeţul Alba, în Apuseni, o colegă de-a noastră a acceptat să folosească ATV-ul şi acum ne mândrim cu ea", a spus directorul Poştei.
Editor : D.R.
Descarcă aplicația Digi24 și află cele mai importante știri ale zilei
Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News