Factură de 76 de milioane de euro pentru energie electrică primită de un bărbat din Vrancea: „Am paralizat când am văzut”
O greșeală de calcul i-a provocat un șoc unui bărbat din Adjud, județul Vrancea. Acesta s-a trezit că are de plătit... 76 de milioane de euro pentru energia electrică consumată pe parcursul a cinci luni. Furnizorul de energie electrică și-a dat seama de greșeala făcută și i-a trimis factura corectă.
Comisia Europeană cere României să renunțe la plafonarea prețurilor la energie și gaze
Momentul în care un apartament din Adjud sare în aer
Cum a reacționat Maia Sandu, aflată într-un studio TV, când a început cutremurul
Ce se întâmplă cu facturile la curent din 2025
Trucuri pentru o factură mai mică la energie pe timp de caniculă
Cornel Dinicu a depus plângere penală după incendiul de la Ferma Dacilor
Explozie pe șantierul autostrăzii A7 din Vrancea. 4 oameni au murit iar alți 5 sunt răniți
Câciu: Vom avea facturi mai ieftine la iarnă
Urmărire ca în filme: Un șofer de 18 ani, băut și fără permis, a intrat într-o mașină de poliție și a fugit
Romică Păduraru deține o pizzerie și o brutărie în Adjud, ambele la aceeași adresă. În mod normal, factura la energie electrică nu depășește 1.000 de lei pe lună. La finalul lunii trecute, a avut însă parte de o surpriză de proporții.
„În decembrie, pe 20, mi-au venit facturile alea cu niște sume de am paralizat când le-am văzut, una de 76 milioane de euro. După care, la o săptămână, a venit cu minus... cum ar veni le-au stornat”, a spus Romică Păduraru.
În scurt timp, furnizorul de energie electrică și-a dat seama de greșeala făcută și i-a trimis factura corectă. Șocul însă a rămas.
„Șocul e când le vezi. Sumele alea. Mi se pare că cei care emit facturile astea fac abuz în serviciu și neglijență. Mi se pare urât din punct de vedere emoțional, oamenii suferă un șoc. Vă dați seama că mi s-a ridicat glicemia cred că la 400 când am văzut așa ceva și am rămas șocat, pentru că mă gândeam de unde să fac rost de bani”, spune bărbatul.
Într-un răspuns pentru Digi24, compania susține că a fost o situație punctuală, regretă eroarea și asigură clienții că depune eforturi pentru a le oferi servicii în condiții optime.
„Factura clientului non-rezidențial a fost stornată în cursul lunii decembrie, a doua zi după ce a fost identificată eroarea, iar acestuia i-a fost transmisă factura corectă. Menționăm că a fost o situație punctuală. Regretăm eroarea și asigurăm clienții că depunem toate eforturile pentru a le oferi un serviciu de furnizare de energie electrică în condiții optime”, a precizat Enel România pentru Digi24.
Editor : D.C.
Descarcă aplicația Digi24 și află cele mai importante știri ale zilei
Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News