Micile afaceri de succes create de șinele de tramvai vechi și periculoase din București
Bucureștiul are 50 de kilometri de șine de tramvai vechi și periculoase. Sunt cârpite, rupte si strâmbe. Pe toate traseele degradate, mașinile se aleg cu avarii, unele chiar cu anvelopele tăiate. Vă arătăm starea șinelor vechi și periculoase din Capitală, în reportajul următor.
Repartitoarele de căldură vor fi obligatorii de la 1 ianuarie 2025
Incendiu puternic într-un bloc din Sectorul 3 al Capitalei. Două persoane au fost evacuate
O femeie ar fi furat produse medicale dintr-un spital din Capitală. Acestea erau apoi vândute de soțul ei în cabinete stomatologice
Șofer filmat cu un copil în brațe, la volan. Ce amendă riscă bucureșteanul căutat acum de poliție
Bărbat de 23 de ani, sub control judiciar la cinci luni după plângerea unei tinere care îl acuză că a abuzat-o sexual în București
VIDEO: Accident grav în Capitală. Au fost implicate patru mașini
Apa încălzită în oală, confort de Capitală. A venit frigul, caloriferele rămân reci
Referendumul lui Nicușor Dan a fost aprobat
Doi bărbați și o femeie, cercetați pentru furt de haine dintr-un mall. Imagini de pe camerele de supraveghere
Strada Lizeanu, București, 2021. N-a fost război în zonă din 1944, dar șinele de tramvai par bombardate. Din loc în loc sunt rupte. Pe sute de metri, sunt strâmbe, sudate grăbit, cârpite. Iar platbanda e roasă de rugină, periculos de ridicată și taie precum cuțitul.
Șofer: Foarte periculoasă! Ne fuge mașina, practic. Ne alunecă roțile. E foarte riscantă. Ar trebui scoasă, probabil, și refăcută cumva. Nu știu...
Șofer: Linia asta de tramvai trebuie desfințată, vă rog! Asta e un obstacol pentru circulație!
Șofer: E groaznică! Păi asta taie și cauciucuri, face și accidente. Fac accidente oamenii din cauza asta.
Vulcanizarea, afacerea de lângă șina de tramvai
Șinele distruse și păguboase au creat, în timp, mici afaceri. Pe șina Căii Dudești, doar între Dristor și mall Vitan, sunt două vulcanizări. Pe strada Lizeanu, de-a lungul șinei de tramvai alte două.
Și, desigur, în toate vulcanizările este vizibil și bilanțul șinelor proaste: grămezi de anvelope găurite, tăiate, sparte.
PMB n-are bani pentru calea ferată din oraș
Despre șinele periculoase, primarul Nicușor Dan, precizează clar: nu sunt bani pentru altele noi, deocamdată.
Nicușor Dan, primarul general al Capitalei: Proiectele există. Știm exact care sunt cei 50 de kilometri unde trebuie să intervenim, numai că nu avem bani. Reabilitarea unei linii de tramvai costă 7 milioane de euro pe km, dacă vrei sa faci serios. Toate liniile de tramvai sunt incluse în PNRR, în solicitarea noastră pentru PNRR. O să vedem varianta finală a PNRR-ului sau a fondurilor structurale care or să vina imediat după PNRR.
Editor : A.P.
Descarcă aplicația Digi24 și află cele mai importante știri ale zilei
Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News