Live

Video 2 milioane de euro bani publici pentru promovarea cărții lui Ciucă - „Un ostaș în slujba țării” (Snoop). Ciolacu: O să fie best-seller

Data actualizării: Data publicării:
Banner electoral cu Nicolae Ciucă pe un câmp în apropierea Autostrăzii A2, jud. Constanța. Foto: INQUAM Photos / George Calin

PNL a plătit două milioane de euro pentru 400 de panouri publicitare cu imaginea lui Nicolae Ciucă și sloganul „Un ostaș în slujba țării”, panouri amplasate de-a lungul principalelor autostrăzi și drumuri naționale din România, scrie publicația Snoop.ro, care a obținut datele de la Partidul Național Liberal. Aceste costuri, care acoperă o perioadă de trei luni de afișaj, au fost suportate din bani publici, mai precis din subvenția primită de PNL de la bugetul de stat. 

ACTUALIZARE Premierul Marcel Ciolacu, preşedinte al PSD, evită să comenteze dezvăluirile potrivit cărora sutele de panouri care promovează cartea lui Nicolae Ciucă „Un ostaş în slujba ţării” au fost plătite din bani publici, din subvenţiile primite de PNL. Ciolacu se arată convins că, având în vedere intensa promovare, cartea lui Ciucă va fi „un best-seller”.

El a fost întrebat, miercuri, în timpul unei vizite pe şantierul Autostrăzii A7 din judeţul Buzău, ce părere are despre faptul că panourile prin care este promovată cartea semnată de preşedintele PNL Nicolae Ciucă au fost achitate din fonduri publice, din subvenţia primită de PNL ca partid parlamentar.

„Am înţeles că au fost folosite la lansarea unei cărţi. O să fie un best-seller, sunt ferm convins, mai ales că ţinem cont de ce promovare a avut”, a răspuns Ciucă, evitând să facă alte comentarii pe acest subiect.

Portretul lui Nicolae Ciucă apare pe 762 de afișe, multe din cele 400 de panouri plătite de PNL având mai multe fațete, a precizat PNL pentru publicația citată.

Fotografia lui Nicolae Ciucă este cea de pe coperta cărții „Un ostaș în slujba țării”, care urmează să fie lansată. 

Pentru perioada 15 mai – 15 iunie, care s-a suprapus în bună măsură peste campania electorală, PNL a plătit 510.000 de euro chiria pentru panouri, TVA și taxe locale, a comunicat PNL.

În plus, 450.000 de euro este costul care a fost înregistrat o singură dată, la începutul campaniei, pentru producerea panourilor cu cartea și pentru montarea lor.

Totalul de până acum al publicității outdoor pentru carte a fost de două milioane de euro, pe o perioadă de trei luni. 

Până la finalul anului, publicitatea la volumul lui Nicolae Ciucă va costa, în total, peste patru milioane de euro, bani care provin din subvenția primită de PNL de la bugetul de stat.

Citiți materialul integral pe Snoop.ro

Editor : B.P.

Descarcă aplicația Digi24 și află cele mai importante știri ale zilei

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Top citite

Digi Sport

O celebritate a venit în România și a trăit ceva despre care doar auzise: ”O nebunie! M-am așezat și m-am întrebat ‘Ce-a fost asta?’”

Descarcă aplicația Digi Sport

Recomandările redacției

Ultimele știri

Citește mai multe

Te-ar putea interesa și

Reacția Președinției după informațiile că Iohannis ar putea demisiona pentru a candida la Senat pe listele PNL

Românii cu pensii sub 3.000 de lei ar putea cere gratuit adeverințele de venit pentru recalculare

Tudose, reacție după ce PNL a criticat portofoliul obținut de România în CE: Invidie? Ignoranţă? Sau doar furia neputinţei?

Liberalii discută dacă Iohannis să fie pe lista partidului la parlamentare. De ce sunt părerile împărțite în PNL - surse

Partenerii noștri