Video 2 milioane de euro bani publici pentru promovarea cărții lui Ciucă - „Un ostaș în slujba țării” (Snoop). Ciolacu: O să fie best-seller
PNL a plătit două milioane de euro pentru 400 de panouri publicitare cu imaginea lui Nicolae Ciucă și sloganul „Un ostaș în slujba țării”, panouri amplasate de-a lungul principalelor autostrăzi și drumuri naționale din România, scrie publicația Snoop.ro, care a obținut datele de la Partidul Național Liberal. Aceste costuri, care acoperă o perioadă de trei luni de afișaj, au fost suportate din bani publici, mai precis din subvenția primită de PNL de la bugetul de stat.
ACTUALIZARE Premierul Marcel Ciolacu, preşedinte al PSD, evită să comenteze dezvăluirile potrivit cărora sutele de panouri care promovează cartea lui Nicolae Ciucă „Un ostaş în slujba ţării” au fost plătite din bani publici, din subvenţiile primite de PNL. Ciolacu se arată convins că, având în vedere intensa promovare, cartea lui Ciucă va fi „un best-seller”.
El a fost întrebat, miercuri, în timpul unei vizite pe şantierul Autostrăzii A7 din judeţul Buzău, ce părere are despre faptul că panourile prin care este promovată cartea semnată de preşedintele PNL Nicolae Ciucă au fost achitate din fonduri publice, din subvenţia primită de PNL ca partid parlamentar.
„Am înţeles că au fost folosite la lansarea unei cărţi. O să fie un best-seller, sunt ferm convins, mai ales că ţinem cont de ce promovare a avut”, a răspuns Ciucă, evitând să facă alte comentarii pe acest subiect.
Mircea Abrudean spune că va continua restructurările de la Senat
Bolojan: Sunt pregătit să exercit poziția onorantă de la Cotroceni, încercând să-i respect pe români prin atitudinea mea
Ilie Bolojan pleacă din PNL. Primul anunț după demisia lui Iohannis
Ilie Bolojan: Toţi cei care doresc să candideze la alegeri, dacă respectă prevederile legale, ar trebui să candideze
Vlad Oprea a fost reținut de procurorii DNA
Promisiuni politice amânate de la un mandat la altul
Crin Antonescu, la ședința coaliției. Când vor face PSD și PNL sondajele de opinie și ce discuții au fost despre bugetul pe 2025
Bolojan, după ce a fost propus în PNL să îi fie cerută demisia lui Iohannis: Era bine să criticăm de-a lungul multor ani, nu acum
Bolojan, despre proiectul de reformă administrativă al PSD: „PNL va vota”
Portretul lui Nicolae Ciucă apare pe 762 de afișe, multe din cele 400 de panouri plătite de PNL având mai multe fațete, a precizat PNL pentru publicația citată.
Fotografia lui Nicolae Ciucă este cea de pe coperta cărții „Un ostaș în slujba țării”, care urmează să fie lansată.
Pentru perioada 15 mai – 15 iunie, care s-a suprapus în bună măsură peste campania electorală, PNL a plătit 510.000 de euro chiria pentru panouri, TVA și taxe locale, a comunicat PNL.
În plus, 450.000 de euro este costul care a fost înregistrat o singură dată, la începutul campaniei, pentru producerea panourilor cu cartea și pentru montarea lor.
Totalul de până acum al publicității outdoor pentru carte a fost de două milioane de euro, pe o perioadă de trei luni.
Până la finalul anului, publicitatea la volumul lui Nicolae Ciucă va costa, în total, peste patru milioane de euro, bani care provin din subvenția primită de PNL de la bugetul de stat.
Citiți materialul integral pe Snoop.ro.
Editor : B.P.
Descarcă aplicația Digi24 și află cele mai importante știri ale zilei
Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News