Video Pilot TAROM, despre zborurile anulate: „Nu a fost o grevă mascată. A fost o reacţie la condiţiile pe care le avem”
Unul dintre piloţii operatorului naţional de transport aerian TAROM care nu a onorat cursele în ziua de 8 iulie, când alţi peste 20 de piloţi au transmis companiei că nu sunt apţi pentru zbor, afirmă că ceea ce s-a întâmplat luni, când zeci de curse ale TAROM au fost anulate, nu a fost o grevă, ci o decizie individuală a celor care au declarat că nu sunt apţi de zbor. Mesajul pilotului către miile de pasageri care au rămas în aeroporturi este: „Safety first”.
Protest: Haka în Parlamentul Noii Zeelande. Membrii maori întrerup votul pe un proiect de lege ce amenință drepturile indigene
VIDEO: Protest cu zeci de mii de oameni în Valencia, în urma inundațiilor. Ce au reclamat oamenii
Minerii protestează la Palatul Victoria, nemuțumiți de legea pensiilor
Pensionarii CFR protestează: Avem tăieri de pensie până la 4.000 de lei după recalculare
Protest al medicilor în Piața Victoriei, după scandalul Sf. Pantelimon
Sorin Grindeanu are probleme cu o întrebare simplă de logică
Haos pe Aeroportul Otopeni din cauza bagajelor. Sute de pasageri au așteptat ore întregi ca să le recupereze: „E inacceptabil”
Blocajul TAROM: Compania vrea să mărească salariile angajaților
„Aceasta nu a fost o grevă mascată. A fost o reacţie individuală a fiecăreia dintre persoanele care şi-au declarat inaptitudinea. Eu am avut o problemă de indigestie din cauza alimentaţiei oferită la bord. Inaptitudinea medicală nu este dată de boală, inaptitudinea medicală conţine starea de insecuritate, lipsa unor dotări... Este decizia fiecăruia, nu pot să comentez. Nu am capacitatea de a analiza fiecare dintre piloţii care şi-au luat inaptitudine care a fost motivul lui, fiecare pilot în parte a comunicat motivul în scris, către companie. Pe de altă parte, în opinia mea cel puţin, nu a fost o măsură de grevă şi a fost o reacţie la condiţiile pe care le avem”, a afirmat Cezar Osiceanu, cel mai vechi pilot al companiei TAROM, în cadrul emisiunea „În fața ta”, de la Digi24.
Acesta a explicat că deşi Codul muncii prevede că orice angajat din România trebuie să lucreze cinci zile, cu două zile de pauză, în compania naţională de transport aviatic s-a ajuns ca piloţii şi personalul navigant să zboare şase, şapte sau chiar opt zile consecutiv.
Întrebat ce le spune miilor de pasageri care cumpăraseră bilete la cursele Tarom în ziua de 8 iulie şi care au rămas în aeroporturi, pilotul le-a transmis acestora: „Safety first” (siguranţa pe primul loc- n.r.) el detaliind că problemele reclamate de angajaţii TAROM sunt unele vechi, care trenează de mai multe luni.
Pilotul a explicat că şi în anul 2006, din cauza condiţiilor de zbor din acea perioadă, „s-au mai îmbolnăvit” mai mulţi piloţi care nu au zburat o perioadă.
Editor : B.C.
Descarcă aplicația Digi24 și află cele mai importante știri ale zilei
Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News