Live

Mario Iorgulescu, dat în urmărire generală. Anunțul apărut pe site-ul Poliției Române

Data publicării:
FOTO: Poliția Română

Mario Iorgulescu a fost dat în urmărire generală după ce, săptămâna trecută, Tribunalul Bucureşti l-a arestat preventiv în lipsă. Mario Iorgulescu este acuzat de omor şi conducere sub influenţa alcoolului şi a altor substanţe interzise, după ce în urmă cu câteva luni a provocat un accident de circulație în care a murit un tânăr.

Tribunalul Bucureşti a emis mandat de arestare în lipsă pe 30 de zile pe numele lui Mario Iorgulescu, în cursul săptămânii trecute, decizia putând fi contestată la Curtea de Apel Bucureşti. Ulterior, Poliția Română l-a dat în urmărire generală, anunțul fiind publicat și pe site-ul instituției.

Mario Iorgulescu a fost dus la o clinică din Italia încă din luna septembrie, pentru că și el a fost rănit grav în urma impactului. Acesta a fost externat și preluat de un institut de reabilitare psihiatrică din Italia. Ulterior, în 31 octombrie, a fost internat la o altă clinică din Italia, unde se află și în prezent.

Cum s-a produs accidentul în care a fost implicat Mario Iorgulescu

Potrivit procurorilor, Mario Iorgulescu a condus beat și drogat, în data de 8 septembrie 2019 și a produs un accident în urma căruia un bărbat a murit. Acesta nu a oprit la semafor și a condus cu o viteză de 162 de kilometri pe oră, deși limita legală era 50 de kilometri pe oră.

 „Pe fondul unei crize de gelozie și într-o stare de furie, având o alcoolemie de 1,96 g/l și fiind sub influența cocainei, intenționând să se deplaseze din sat Gulia, com. Tărtășești, spre un club din Parcul Herăstrău, mun. București, inculpatul Iorgulescu Gino-Mario a condus autoturismul (...) cu o viteză ce depășea cu mult viteza legală de 50 km/h în localitate, pătrunzând pe culoarea roșie a semaforului cu viteza de 145 km/h în intersecția dintre Șos. Chitilei și str. Teodor Neagoe, accelerând până la 162 de km/h în momentul în care a trecut de un alt vehicul care circula cu viteză redusă pe banda I, urcând vehiculul cu partea stângă pe un scuar, apăsând la maximum pedala de accelerație la un vehicul echipat cu un motor ce dezvoltă 700 de cai putere, pătrunzând pe contrasens și intrând în coliziune frontală, la ora 03:02:39, la viteza de 143 km/h, cu autoturismul marca Audi, condus de victima V. D.-A., care a decedat pe loc, toate acestea în condițiile în care, din momentul în care a pătruns în intersecție pe culoarea roșie a semaforului, inculpatul nu a acționat frâna, iar în momentul coliziunii pedala de accelerație era apăsată la maximum”, potrivit procurorilor.

Aceștia spun că procedând în acest fel, Mario Iorgulescu „a fost indiferent față de urmările acțiunilor sale, pe care le-a prevăzut, punând în pericol participanții la trafic, lăsând producerea sau evitarea unei coliziuni pe seama hazardului și astfel ucigând-o pe victimă cu intenție indirectă”.

Descarcă aplicația Digi24 și află cele mai importante știri ale zilei

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Top citite

Recomandările redacției

Ultimele știri

Citește mai multe

Te-ar putea interesa și

Sentință definitivă în cazul Mario Iorgulescu: noua condamnare este cu cinci ani mai mică decât pedeapsa anulată de Înalta Curte

Procurorii cer pedeapsa maximă pentru Mario Iorgulescu în dosarul de ucidere din culpă

Judecătorii au respins cererea lui Mario Iorgulescu de a fi expertizat în Italia

Mario Iorgulescu cere o nouă expertiză în Italia. Este dispus să plătească deplasarea specialiștilor din România

Partenerii noștri