Daniel Cadariu anunță o campanie de 100.000 de euro pentru a promova cu influenceri turismul românesc
Ministrul Turismului, Daniel Cadariu, a anunțat la Dig24 o campanie naţională de promovare a destinaţiilor turistice din România, în valoare de 100.000 de euro. Campania va fi făcută cu ajutorul influencerilor, iar scopul ei este să le arate oamenilor destinații de vacanță interne, în condițiile în care anul acesta românii au cheltuit 6 miliarde de euro pentru vacanțe în străinătate.
Harghita, desemnată Regiune Gastronomică a Europei 2027. Ce înseamnă distincția pentru România
Ce spun turiștii străini întâlniți în Centrul Vechi din București despre România. Cele mai vizitate orașe din țara noastră
Renovarea Cazinoului din Constanța, aproape gata. Când ar urma să fie redeschis
Pista de 20 de kilometri care nu duce nicăieri, pariul unui primar optimist din Gorj
Efectul Schengen: Stațiunea din vestul țării unde încasările din turism au ajuns la cifre record
Efectul Schengen: Stațiunea din Ungaria în care unul din doi turiști este român
Prețurile pentru vacanța de 1 Mai și Paște au crescut cu 15%
Țările africane pe care le va vizita Iohannis sunt cunoscute pentru turism. Importuri de 60 de euro din Capul Verde
Românii care merg în vacanță în străinătate să plătească o taxă (propunere)
„Am trecut de 2 ani de pandemie. Nu putem să nu constatăm că românii îşi doresc, după 2 ani de petrecut concedii în România, atât cât s-a putut şi cât restricţiile le-au permis, să călătorească în străinătate”, a spus Cadariu.
„Sunt și cazuri în care poate lucrurile nu stau atât de bine. Însă nici la vecinii noștri bulgari, nici la greci lucrurile nu stau perfect. Iar comparațiile trebuie făcute pentru situații similare, și în ce privește numărul de stele și în ce privește dotările și serviciile acordate pentru acele sejururi”, a adăugat el.
Ministrul a spus că guvernul ia măsuri care să încurajeze turismul în România.
„În primul rând, o activitate de promovare a destinațiilor turistice din România, comasată la nivel național. Pentru că există, la nivel zonal sau local foarte multe inițiative de promovare. E din păcate o lipsă a statului în cei 30 de ani de la Revoluție pe componenta de promovare a turismului din România, aspect la care noi lucrăm în acest moment”, a spus Cadariu.
El a precizat că ministerul are în pregătire 3 campanii de promovare, iar efectele acestora ar putea deveni vizibile din sezonul următor.
„În primul rând, una din aceste acţiuni prevede o achiziţie publică pentru a dezvolta platforma ministerului România.travel. Va fi punctul de plecare a acestei promovări. În paralel, vom apela la acea formă de promovare prin intermediul influencerilor. Suntem în curs de achiziționare a unui contract. Săptămâna aceasta urcăm caietele de sarcini pe SEAP, facem achiziția publică. Agenția de publicitate câștigătoare ne va propune acei influenceri care să fie folosiți”, a explicat Cadariu.
Ministrul a spus că valoarea contractului va fi de 100.000 de euro.
„Trebuie să ne raportăm la bugetul pe care îl avem şi e un început, având în vedere că cel puţin în ultimii 2 ani de zile, nu s-a făcut nimic pe componenta de promovare”, a mai spus el.
Editor : M.B.
Descarcă aplicația Digi24 și află cele mai importante știri ale zilei
Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News