Live

Daniel Cadariu anunță o campanie de 100.000 de euro pentru a promova cu influenceri turismul românesc

Data actualizării: Data publicării:
Imagine de o plajă de pe litoralul românesc. Foto: Profimedia Images

Ministrul Turismului, Daniel Cadariu, a anunțat la Dig24 o campanie naţională de promovare a destinaţiilor turistice din România, în valoare de 100.000 de euro. Campania va fi făcută cu ajutorul influencerilor, iar scopul ei este să le arate oamenilor destinații de vacanță interne, în condițiile în care anul acesta românii au cheltuit 6 miliarde de euro pentru vacanțe în străinătate.

„Am trecut de 2 ani de pandemie. Nu putem să nu constatăm că românii îşi doresc, după 2 ani de petrecut concedii în România, atât cât s-a putut şi cât restricţiile le-au permis, să călătorească în străinătate”, a spus Cadariu.

„Sunt și cazuri în care poate lucrurile nu stau atât de bine. Însă nici la vecinii noștri bulgari, nici la greci lucrurile nu stau perfect. Iar comparațiile trebuie făcute pentru situații similare, și în ce privește numărul de stele și în ce privește dotările și serviciile acordate pentru acele sejururi”, a adăugat el.

Ministrul a spus că guvernul ia măsuri care să încurajeze turismul în România.

„În primul rând, o activitate de promovare a destinațiilor turistice din România, comasată la nivel național. Pentru că există, la nivel zonal sau local foarte multe inițiative de promovare. E din păcate o lipsă a statului în cei 30 de ani de la Revoluție pe componenta de promovare a turismului din România, aspect la care noi lucrăm în acest moment”, a spus Cadariu.

El a precizat că ministerul are în pregătire 3 campanii de promovare, iar efectele acestora ar putea deveni vizibile din sezonul următor.

„În primul rând, una din aceste acţiuni prevede o achiziţie publică pentru a dezvolta platforma ministerului România.travel. Va fi punctul de plecare a acestei promovări. În paralel, vom apela la acea formă de promovare prin intermediul influencerilor. Suntem în curs de achiziționare a unui contract. Săptămâna aceasta urcăm caietele de sarcini pe SEAP, facem achiziția publică. Agenția de publicitate câștigătoare ne va propune acei influenceri care să fie folosiți”, a explicat Cadariu.

Ministrul a spus că valoarea contractului va fi de 100.000 de euro.

„Trebuie să ne raportăm la bugetul pe care îl avem şi e un început, având în vedere că cel puţin în ultimii 2 ani de zile, nu s-a făcut nimic pe componenta de promovare”, a mai spus el.

Editor : M.B.

Descarcă aplicația Digi24 și află cele mai importante știri ale zilei

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Top citite

Recomandările redacției

Ultimele știri

Citește mai multe

Te-ar putea interesa și

ANAT protestează față de posibila eliminare a voucherelor de vacanţă. „Nu omorâţi găina care dă ouă de aur”

Turiștii străini au cheltuit în România peste un miliard de euro în 2024

Turiști otrăviți cu Pina Colada, într-un resort de lux din Fiji. „Este un sentiment terifiant de déjà vu”

Autorităţile de la Veneţia anunţă că vor dubla taxa de intrare pentru turişti în 2025

Partenerii noștri