Ce trebuie să știi dacă vrei să te angajezi la Google. Adevărul despre întrebările ciudate din interviul de angajare
Google caută oameni care își urmăresc pasiunile, sunt curioși și vor să învețe, spune Elisabeta Moraru, Country Manager Google România. Ea a vorbit, la emisiunea „În fața ta” și despre celebrele întrebări din interviurile de angajare la Google, despre care s-a vorbit foarte mult pe internet în urmă cu câțiva ani.
Google, obligat la daune pentru că a permis defăimarea unui politician
YouTube a sancționat OAN, canalul ultra-conservator care îl susține pe Trump
Proces antitrust împotriva Google
Circul continuă în Parlament: Becali spune cum a făcut facultatea fără prezență. Șoșoacă jignește jurnaliștii. AUR îl atacă pe Iohannis
Influencerul Makaveli, amenințări din Parlament cu limbaj suburban: „Ascundeți-vă soțiile. Fiți cuminți, mergeți pe vârfuri”
Surse: Liberalii strâng semnături pentru a-l propune pe Crin Antonescu candidat comun la prezidențiale. PSD nu l-ar refuza
VIDEO: Incendiu puternic la Piața Matache din București
Răspunsul Elenei Lasconi întrebată dacă l-ar vota pentru funcția de premier pe Marcel Ciolacu
Theodor Stolojan acuză USR de lipsă de profesionalism. „Pune pe masă o hartie cu 8 cerințe și apoi pleacă. Nu e o metodă de negociere”
Sunt, așadar, celebrele interviuri de angajare la Google un mit sau e realitate?
„E o combinație. Procesul de recrutare a evoluat foarte mult în timp. Genul acesta de întrebări, nu capcană, dar genul acesta de întrebări de abilități cognitive, să zicem, au evoluat în timp, nu mai sunt în aceeași măsură. Ce e important la procesul de recrutare e făcut de către echipă. Și atunci nu e un recrutator anume care decide cine va fi angajat, ci o serie de oameni care vor interacționa într-un fel sau altul cu cei pe pe care îi angajează. Explorăm ceea ce numim noi „google-iness”, adică principiile și valorile pe care o persoană le aduce în echipa cu care va lucra”, spune Elisabeta Moraru.
Ea dă și un exemplu: „Putem să mergem și în zona de pasiuni pe care o persoană le are, pentru că – ne jucăm acum cu o idee creață – dacă cineva este pasionat de pantofi, să zicem, și știe toți designerii, cunoaște colecțiile, înțelege tendințele, asta îmi arată că omul respectiv nu numai că urmărește ceva ce-l pasionează, dar știe și unde să caute, înțelege un proces. Lucrurile astea sunt de fapt cele care contează, nu pantofii în sine”.
Google caută „oameni care sunt curioși, pentru că să lucrezi într-o companie de genul acesta, sau orice domeniu care este foarte dinamic, trebuie să vrei tot timpul să înveți. Dacă ai lăsat garda jos și nu mai vrei să descoperi ce e nou astăzi, ai pierdut câțiva ani de dezvoltare. Și atunci ăsta e un criteriu foarte important”, explică Elisabeta Moraru.
Urmăriți aici interviul integral.
Descarcă aplicația Digi24 și află cele mai importante știri ale zilei
Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News