Zeci de luptători de kickboxing s-au alăturat campaniei pentru autostrăzi inițiate de Stefan Mandachi
Zeci de luptători de kickboxing din Timișoara şi-au dat întâlnire, aseară, pe un teren de la marginea oraşului ca să pregătească, simbolic, locul pentru şantierul autostrăzii ce ar urma să lege capitala Banatului de Serbia. Sportivii s-au alăturat astfel campaniei inițiate de Stefan Mandachi, un om de afaceri din din Moldova, care a construit, din banii lui, un metru de autostradă.
Vreme extremă în România. Vântul puternic a făcut prăpăd în mai multe județe
Mai mulți copii de la o grădiniță din Timișoara au ajuns la spital cu simptome de toxiinfecție alimentară
Amendă uriașă: 45.000 de lei pentru un timișorean care a dat foc deșeurilor în spatele curții
Istoria poștei, de la scrisori trimise cu diligența la e-mail
Un șofer polonez circula cu TIR-ul pe contrasens, pe A1
Momentul în care un tramvai din Timișoara sare de pe linii și ajunge pe trotuar. Din primele informații, de vină ar fi fost vatmanul
Un tramvai din Timișoara a sărit de pe linii și a ajuns pe trotuar. Imagini surprinse după incident
John Malkovich joacă din nou la Timișoara, cu casa închisă
Ambasadorul Turciei critică România pentru lipsa autostrăzilor
"Începem! Mergem, încolo, spre soare... mergem, adunăm mizeria de pe jos...pregătim terenul pentru autostradă. Vrem autostrada Timişoara-Belgrad. Am ajuns să nu mai mergem la competiţii sportive în România fiindcă nu avem drumuri..."
"Lipseşte o autostradă spre Belgrad, lipsesc multe drumuri, autostrăzi… care să ne lege. Atunci când imperiul roman a cucerit o ţară, primul lucru pe care l-a făcut au fost drumurile", spune Alin Fălcuşan, antrenor Knockdown Timişoara.
"Nu e vorba numai de un metru (de autostradă), sunt mii de kilometri de care am avea nevoie. Să legăm cumva oraşele să putem să ne mişcăm mai repede. Cel puţin şi nouă în sport ne-ar fi util, să ne mişcăm mai repede", spune şi Adrian Mitu - multiplu campion la kickboxing.
Autostrada dintre România și Serbia, în lungime de 140 de kilometri, ar fi trebuit să unească Timișoara de Pancevo. În octombrie 2016, a fost aprobat studiul de fezabilitate, în valoare de aproape 9 milioane şi jumătate de euro. Şi, deşi, iniţial, înţelegerea dintre părţi a fost ca autostrada să fie gata până în 2025, în acest moment, proiectul este „în aer". Asta, după ce guvernele celor două ţări s-au acuzat deciproc de abandonarea proiectului.
"România vrea autostrăzi! Şî eu! Timişoara vrea autostrada spre Belgrad! Şî eu!"
Descarcă aplicația Digi24 și află cele mai importante știri ale zilei
Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News