Oradea rămâne fără brand de oraş | 180 de propuneri au fost respinse
Oradea rămâne, deocamdată, fără brand de oraş. Concursul organizat pentru desemnarea unui însemn grafic reprezentativ pentru municipiu nu are niciun câştigător.
Congres medical internațional în Oradea. 11 operații au fost transmise live, simultan, în două spitale
Alegeri parlamentare 2024: Vocea românilor întorși acasă în ziua de care depinde soarta țării
„Să înceapă magia!”. Cum arată Târgul de Crăciun din Oradea
Ian Anderson, solistul trupei Jethro Tull, ajută pisicile fără stăpân din Oradea
Orașul din România în care ești amendat dacă nu ai numărul apartamentului pe ușă
Se vinde o fostă vilă a lui Ceaușescu. Cât cere statul pe clădire
Cea mai mare macara din România
Panică în Oradea
Crimă șocantă în Oradea
În cadrul concursului organizat de Primăria Oradea au fost selectate 172 din cele 180 de propuneri depuse. Însă, în urma evaluărilor făcute, nu a fost găsită nici una care să respecte poziţionarea şi atributele din regulamentul competiţiei.
Pe lângă asta, propunerile nici nu au corespuns calitativ aşteptărilor juriului, așa că premiul de 47 de mii de lei nu va fi acordat niciunui participant.
De menţionat este faptul că peste 85% din propunerile transmise au fost realizate de persoane fizice din ţară şi străinătate, iar restul de către firme.
Primăria Oradea nu a anunţat dacă va mai relua sau nu concursul.
Redactor: Anca Deac
Descarcă aplicația Digi24 și află cele mai importante știri ale zilei
Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News