Ca-n filme. Penelope Cruz și Javier Bardem, într-un film de Cannes
În această săptămână în cinematografele românești a intrat filmul care a deschis Cannes-ul anul trecut: „Everybody Knows”, o producție spaniolă, regizată de un iranian, și cu o distribuție de zile mari. Până la acest film, două dintre peliculele regizate de Asghar Farhadi au adus Iranului două Oscar-uri pentru film într-o limbă străină. Urmăriţi o cronică a acestei pelicule, duminică, la Ca-n filme, de la ora 16:30.
VIDEO. Bărbat căutat din 29 decembrie, după ce a accidentat cu sania o fetiță de 8 ani. Minora, operată de urgență, a rămas fără splină
Vortexul polar se extinde în SUA. Roxana Bojariu: Este atipică această furtună de iarnă
Zelenski: Donald Trump poate fi decisiv în războiul din Ucraina. El ne poate ajuta să-l oprim pe Putin
Risc de explozie în Mureș la un tren de 12 vagoane. Sunt scurgeri la una dintre cisterne
Guvernul vrea să mențină plafonarea prețului la energie și gaze și după 1 aprilie. Anunțul făcut de ministrul Burduja
Ministrul Finanțelor: „Nu iau în calcul nicio majorare de impozite și taxe”
Pârtii închise în Sinaia, din cauza viscolului
Vremea se racește brusc în nordul țării, iar la munte va ninge. Ce temperaturi se vor înregistra în primul weekend din 2025
Concertele anului 2025: Justin Timberlake vine prima dată în România, Andre Rieu revine la Cluj
Javier Bardem și Penélope Cruz au deschis Festivalul de la Cannes anul trecut, cu „Everybody Knows”. Bardem și Cruz sunt căsătoriți din anul 2010, iar în film joacă doi foști iubiți care se reîntâlnesc după mai mulți ani.
Filmul nu este însă un love-story și nici o dramă romantică, ci un thriller psihologic marca Asghar Farhadi - regizorul iranian recunoscut pentru dramele în familie, detonate de traume misterioase din trecut.
Nunta care i-a adunat pe toți împreună se încheie abrupt cu dispariția lui Irene, fiica personajului jucat de Penélope Cruz. Și toată lumea se afla pe lista de suspecți: de la membrii familia extinse, care se luptă cu datoriile, la tatăl rămas acasă în Argentina.
Elementul de thriller - răpirea fetei - funcționează mai mult ca un pretext pentru ca regizorul Asghar Farhadi să facă ce știe mai bine: observarea caracterului uman în condiții extreme și tensionarea relațiilor până la punctul de rupere.
Descarcă aplicația Digi24 și află cele mai importante știri ale zilei
Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News