Fulfilment by eMAG: tu te ocupi de creşterea afacerii, eMAG se ocupă de restul: depozitare, preluare comenzi, livrare
eMAG a lansat serviciul Fulfilment by eMAG printr-o investiţie în tehnologie în valoare de un milion de euro. Cu ajutorul acestui serviciu, partenerii eMAG beneficiază de sprijin logistic integrat şi au la dispoziţie servicii de depozitare, preluare comenzi, picking, packing şi livrare.
Astfel, în timp ce retailerii se pot concentra mai mult pe aspectele comerciale şi creşterea afacerii, eMAG se ocupă de toate serviciile de pe întregul lanţ logistic: de la recepția și până la depozitarea mărfii, preluarea comenzii, evaluarea cantitativă a produselor, picking, împachetare, livrare, eliberarea facturilor şi AWB-urilor, predarea coletelor curierului agreat, relații cu clienții şi proces de retur simplificat, acolo unde este cazul, graţie Fulfilment by eMAG.
Acest serviciu este oferit comercianţilor români care au acum posibilitatea de a-şi lista şi prezenta gratuit oferta de produse prin intermediul platformei Marketplace, dezvoltată de eMAG, pionierul pieţei de comerţ online din România.
Comercianţii pot accesa astfel o bază impresionantă de 500.000 de potenţiali clienţi care vizitează zilnic platforma eMAG Marketplace, ce include peste 22.000 de selleri.
Ce beneficii au clienţii de pe urma Fulfilment by eMAG
Accesarea acestui program poate genera vânzări mai mari, prin creşterea ratei de conversie a produselor, datorită unor efecte benefice în lanț.
• Clienții vor beneficia de servicii îmbunătățite de cumpărare și livrare prin atingerea mai ușoară a pragului unic de gratuitate al eMAG, prin însumarea valorii comenzilor pentru produsele sellerilor cu comenzile eMAG.
• Servicii la stadardul de calitate eMAG, care generează îmbunătățirea NPS (Net Promoter Score – Scorul de Satisfactie al Clienților) datorită unei experiențe pozitive a clienților, care poate conduce la creșterea frecvenței lor de cumpărare.
• Produsele livrate prin această facilitate vor purta marcajul “Livrat de eMAG”, imediat langă numele sellerului urmând să beneficieze astfel de umbrela de imagine eMAG.
• Toți indicatorii de sănătate a contului eMAG Marketplace vor fi gestionați de eMAG, riscul ratării unuia sau mai multora dintre ei fiind semnificativ redus.
• În cazul în care, din rațiuni de limitare logistică, sellerii au produse cu handling time mai mare de 24-48 de ore, înscrierea lor în programul FBE, le va face eligibile livrării rapide.
În acest fel, produsele lor vor putea fi inscrise in eMAG Genius, serviciul premium pentru clienti, prin care acestia au acces la mii de produse, livrare rapida si gratuita si perioada extinsa de retur gratuit.
Practic, sellerii care folosesc acest serviciu trebuie doar să trimită marfa în depozitul eMAG, iar apoi toate operațiunile vor fi gestionate pentru ei.
Avantajele programului
Clienţii eMAG au garantată livrarea rapidă şi sigură, inclusiv în perioadele aglomerate. În plus, prin Fulfilment by eMAG, retailerii beneficiază de reducerea cu până la 50% a costurilor de logistică şi a cheltuielilor pentru soluţiile de picking şi packing.
De asemenea, sellerii îşi pot optimiza costurile suplimentare din depozit pentru chirie şi salarii. Astfel, comercianţii nu mai au nevoie de autorizaţii pentru depozitare, cheltuieli cu salariile sau chiria spaţiilor: în acest fel, este redusă şi birocraţia pentru obţinerea autorizaţiilor de funcţionare.
Alte avantaje ale serviciului Fulfilment by eMAG:
• Scalabilitate pe termen lung – sellerii își pot crește afacerea rapid și au stabilitate pe termen lung: nu trebuie să își schimbe punctul de lucru, depozitul sau să închirieze alte spații suplimentare.
• Costuri mici de depozitare a produselor.
• Acces la servicii de calitate oferite de eMAG.
• Consolidarea taxelor de transport cu alţi selleri din programul Fulfilment by eMAG şi cu eMAG.
• Mai puţine griji în privinţa pierderilor din depozit sau a deteriorării la depozitare.
Descarcă aplicația Digi24 și află cele mai importante știri ale zilei
Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News