Logo-ul Jocurilor Olimpice de la Paris, luat în batjocură pe reţelele sociale

Data actualizării: Data publicării:
jocurile olimpice
Foto: Facebook

Logo-ul pentru Jocurile Olimpice din 2024 care vor fi găzduite de Paris a fost inaugurat. A primit laude, critici şi atitudini ridiculizatoare deopotrivă pe reţelele sociale, conform BBC.

Design-ul înfăţişează flacăra olimpică în cadrul unei medalii de aur împreună cu părul şi buzele Mariannei, simbolul personificat al republicii franceze de la Revoluţia Franceză din 1789.

Organizatorii spun că logo-ul uneşte simboluri ale sportului, Jocurilor Olimpice şi ale Franţei. Unii dintre cei care au reacţionat pe reţelele sociale spun, însă, că simbolul ar fi mai potrivit pentru un site de matrimoniale sau pentru un coafor.

Setarile tale privind cookie-urile nu permit afisarea continutul din aceasta sectiune. Poti actualiza setarile modulelor coookie direct din browser sau de aici – e nevoie sa accepti cookie-urile social media

Noul design arată o schimbare de direcţie artistică, de la înfăţişarea colorată a Turnului Eiffel care a fost folosită ca logo în aplicaţia Franţei pentru găzduirea Jocurilor. Organizatorii spun că cele trei simboluri sunt „în acelaşi timp simple şi puternice”.

Medalia de aur simbolizează „năzuinţa pentru excelenţă”, iar flacăra „energia specială” a Jocurilor Olimpice, au spus ei. Imaginea Mariannei a fost incorporată pentru a aduce aminte că Jocurile Olimpice din 2024 sunt pentru toată lumea din Franţa şi ca omagiu adus femeilor care participă în competiţie. Ea este, de asemenea, un memento istoric – femeile au participat pentru prima oară la Jocurile Olimpice în 1900, acestea fiind găzduite tot de Paris.

Reacţia oamenilor de pe reţelele sociale nu a fost chiar cum se aşteptau organizatorii. Unii spun că logo-ul pare că înfăţişează mai degrabă o pariziană „chic decât pe Marianne, iar alţii îi acuză pe designerii francezi că s-au inspirat din logo-ul celebrei aplicaţii de dating Tinder.

Setarile tale privind cookie-urile nu permit afisarea continutul din aceasta sectiune. Poti actualiza setarile modulelor coookie direct din browser sau de aici – e nevoie sa accepti cookie-urile social media

Una dintre cele mai răspândite glume a fost că logo-ul arată ca o reclamă pentru un coafor sau pentru un tip de şampon.

Editor: A. D.

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri
Playtech
Unirea Ungariei cu România, o propunere surprinzătoare de acum un secol sub regele Ferdinand. „N-avem de dat...
Digi FM
Regele Felipe al VI-lea al Spaniei, „devastat și distrus” de aventura soției lui: „Știa că îl înșela în timp...
Pro FM
Fiul lui Ștefan Bănică a răbufnit. Ce spune Radu despre carieră și tatăl său: „Nu m-a băgat Bănică în...
Film Now
Sophia Loren, apariție rară în public. Actrița în vârstă de 89 de ani s-a sprijinit de un baston, în timp ce...
Adevarul
Temuta regină care a stăpânit Castelul Corvinilor. De ce nimeni nu îndrăznea să se apropie de el VIDEO
Newsweek
VIDEO Panică în Marea Neagră. Putin trimite 3 nave cu rachete care trag la 2.000 km. Ce misiune au?
Digi FM
Un turist a fost obligat să plătească 2.500 de dolari înainte de a coborî de pe un vas de croazieră: “Suntem...
Digi World
5 semne care arată că mănânci prea multă sare. Organismul te atenționează când ai depășit cantitatea optimă
Digi Animal World
Reacția unei pisici când o șopârlă își desprinde coada pentru a scăpa din ghearele ei: „Nu știe ce s-a...
Film Now
Angelina Jolie, prima apariție de când fiicele ei, Shiloh și Vivienne, au renunțat la numele tatălui lor...
UTV
Madalina Ghenea a fost dur criticata dupa ce s-a postat dansand pe masa. “E jenant ce faci!”. Actrita a...