Campionul MMA care şi-a desfigurat iubita, condamnat la închisoare pe viaţă

Te-ar putea interesa și:
Campionul MMA Jon Koppenhaver, alias War Machine, şi actriţa din filmele pentru adulţi Christy Mack au avut o relaţie de aproximativ un an, în perioada 2013-2014. Povestea de dragoste s-a încheiat însă tragic după ce bărbatul a lovit-o timp de două ore pe femeie și i-a rupt 18 oase.
Cei doi erau destul de celebri pe reţelele sociale şi au pozat împreună în reviste. Luptătorul MMA a avut de mai multe ori probleme cu legea din cauza comportamentului violent, notează The Mirror.
Când relaţia de 15 luni a cuplului s-a încheiat, la începutul lui 2014, Christy a motivat că era adesea abuzată de Koppenhaver.
La scurt timp, tânăra a început o nouă relaţie, cu Corey Thomas, însă campionul MMA nu a primit bine vestea. El a pătruns în casa celor doi și l-a lovit şi strâns de gât pe noul prieten al fetei.
După 10 minute de lovituri, practicantul de arte marţiale s-a năpustit asupra fostei iubite.
Timp de două ore, acesta a lovit-o pe Christy și a agresat-o sexual. Într-un final, femeia a reușit să scape și să ceară ajutorul vecinilor.
În spital, tânăra a descoperit că are 18 oase rupte, dinți lipsă și ruptură de ficat. A avut nevoie de chirurgie plastică pentru recuperare. Corey a avut nasul rupt, umăr dislocat și urme de mușcături.
Campionul MMA a fost condamnat la închisoare pe viață, cu posibilitatea de eliberare condiționată după 36 de ani.
Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.