Facebook a folosit mesajul „o să te violez!” ca să „invite” utilizatorii pe Instagram
Data actualizării: Data publicării:
Facebook este în centrul unui nou scandal. La mai puțin de o săptămână după ce a permis agenților de publicitate să vizeze subiecte precum „cei ce urăsc evreii(jew haters, n.red.)” și „cum să arzi evrei(how to burn jews, n.red.)” rețeaua de socializare a folosit o imagine conținând mesajul „o să te violez” pentru a convinge utilizatorii să-și invite prietenii pe Instagram.
Setarile tale privind cookie-urile nu permit afisarea continutul din aceasta sectiune. Poti actualiza setarile modulelor coookie direct din browser sau de Gestionați preferințele – e nevoie sa accepti cookie-urile social media
Olivia Solon, reporter pe segmentul tehnologie la The Guardian, a semnalat pe Twitter situația: „Instagram îmi folosește o postare „populară” ca să atragă utilizatori de pe Facebook”.
Foto: Olivia Solon/Twitter
Concret, rețeaua de socializare folosește postările „populare” ale utilizatorilor cu bază mare de fani pentru a promova servicii adiacente. Solon, care a vorbit de mai multe ori despre amenințările pe care le primește datorită meseriei exercitate, a postat anul trecut un exemplu de astfel de mesaj. Facebook a identificat postarea drept „populară” pentru că sute de oameni au comentat imaginea.
Potrivit The Guardian, un purtător de cuvânt al Instagram și-a cerut scuze pentru folosirea imaginii respective într-o reclamă. „Ne pare rău că s-a întâmplat acest lucru - nu vrem ca oamenii să aibă parte de o asemenea experiență. Această postare a reapărut în urma unui efort care să încurajeze popularizarea rețelei Instagram și de obicei ajunge la foarte puține persoane din lista de prieteni a unui utilizator”, a declarat reprezentantul rețelei de socializare.
Setarile tale privind cookie-urile nu permit afisarea continutul din aceasta sectiune. Poti actualiza setarile modulelor coookie direct din browser sau de Gestionați preferințele – e nevoie sa accepti cookie-urile social media
Săptămâna trecută Facebook a fost în centrul unui alt scandal, după ce a trimis unui reporter ProPublica un email în care i se sugera să cumpere o reclamă pentru a-și promova articolele în grupul celor „ce urăsc evreii”.
Nouă ne pasă ca datele tale personale să rămână confidențiale
Noi și partenerii noștri 143 stocăm și/sau accesăm informații pe dispozitivul dvs., precum identificatorii cookie unici pentru prelucrarea datelor cu caracter personal. Puteți accepta sau gestiona alegerile dvs. făcând clic mai jos sau în orice moment, pe pagina cu politica de confidențialitate. Aceste alegeri vor fi raportate partenerilor noștri și nu vă vor afecta navigarea.Mai multe detalii
Noi si partenerii nostri (retelele de socializare si agentiile de publicitate partenere, precum si furnizorii nostri de servicii de date analitice) prelucram date pentru a permite website-ului sa functioneze, pentru a personaliza continutul si anunturile publicitare afisate in functie de interesele si/sau profilul dvs., pentru a va oferi functionalitati aferente retelelor de socializare si pentru a analiza traficul pe website. Beneficiati de drepturile prevazute de art. 15-22 din GDPR in legatura cu prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste drepturi pot fi exercitate prin modalitatea indicata aici. Prin click pe “ACCEPT TOATE”, acceptati folosirea tuturor Tehnologiilor de tip Cookie, care implica inclusiv acceptul dvs. cu privire la stocarea/accesarea informatiilor de catre Vendor-ii cu care colaboram. Prin click pe “VREAU SA MODIFIC SETARILE INDIVIDUAL” puteti schimba preferintele in mod individual, mai putin cele legate de cookie strict necesare pentru functionarea website-ului.
Atât noi, cât și partenerii noștri prelucrăm datele pentru a oferi:
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.