iPhone X pică unul dintre cele mai importante teste
Data publicării:
Foto: Guliver/Getty Images
iPhone X, cel mai nou model de telefon lansat de Apple, al cărui preț pornește de la 1.000 de dolari, a picat unul dintre cele mai importante teste: cel al rezistenței. Concluzia unei companii specializate în teste de rezistență a smartphone-urilor este că iPhone X este cel mai fragil telefon de pe piață.
Foto: Guliver/Getty Images
Două teste diferite, realizate în condiţii cât mai apropiate de modul în care oamenii pot scăpa un telefon din mână, arată fragilitatea celui mai nou smartphone Apple, scrie News.ro.
SquareTrade, o companie care realizează în mod constant teste de rezistenţă a smartphone-urilor, a supus iPhone X mai multor încercări. În urma testării, realizate cu ajutorul unui braţ robotic pentru a asigura condiţii similare de testare pentru toate telefoanele, s-a ajuns la concluzia că iPhone X este cel mai fragil smartphone.
Un alt test din care a rezultat în deteriorarea iPhone-urilor avute vedere a fost realizat de publicaţia americană Cnet. Spre deosebire de SquareTrade, unde telefoanele erau aruncate de la doi metri, cei de la Cnet au făcut acest lucru fără ajutorul unui braţ robotic şi doar de la un metru. În cel de-al doilea caz, avariile produse au fost de ordin cosmetic, zgârieturile şi crăpăturile neafectând funcţionalitatea dispozitivului. În urma testului celor de la SquareTrade, însă, unele funcţii ale telefonului, precum comenzile ecranului, au încetat să mai opereze aşa cum ar fi trebuit.
Pe măsură ce în achiziţia şi producerea telefoanelor partea cosmetică ajunge să primeze în faţa altor considerente, precum rezistenţa sau capacitate bateriei, iar smartphone-urile sunt mai subţiri şi cu rame cât mai înguste, fragilitatea nu ar trebui să surprindă.
În cazul iPhone X, garanţia de un an acordată de Apple la vânzare nu acoperă defectarea accidentală, iar înlocuirea ecranului costă 279 de dolari. Din aceste cauze, mulţi utilizatori ar putea să aleagă să mai plătească Apple 199 de dolari pentru garanţia AppleCare+.
AppleCare+ extinde garanţia la doi ani şi acoperă două defectări accidentale. Schimbarea unui ecran în cazul celor care au plătit pentru asigurarea oferită de Apple costă doar 29 de dolari în cazul lui iPhone X.
Nouă ne pasă ca datele tale personale să rămână confidențiale
Noi și partenerii noștri 143 stocăm și/sau accesăm informații pe dispozitivul dvs., precum identificatorii cookie unici pentru prelucrarea datelor cu caracter personal. Puteți accepta sau gestiona alegerile dvs. făcând clic mai jos sau în orice moment, pe pagina cu politica de confidențialitate. Aceste alegeri vor fi raportate partenerilor noștri și nu vă vor afecta navigarea.Mai multe detalii
Noi si partenerii nostri (retelele de socializare si agentiile de publicitate partenere, precum si furnizorii nostri de servicii de date analitice) prelucram date pentru a permite website-ului sa functioneze, pentru a personaliza continutul si anunturile publicitare afisate in functie de interesele si/sau profilul dvs., pentru a va oferi functionalitati aferente retelelor de socializare si pentru a analiza traficul pe website. Beneficiati de drepturile prevazute de art. 15-22 din GDPR in legatura cu prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste drepturi pot fi exercitate prin modalitatea indicata aici. Prin click pe “ACCEPT TOATE”, acceptati folosirea tuturor Tehnologiilor de tip Cookie, care implica inclusiv acceptul dvs. cu privire la stocarea/accesarea informatiilor de catre Vendor-ii cu care colaboram. Prin click pe “VREAU SA MODIFIC SETARILE INDIVIDUAL” puteti schimba preferintele in mod individual, mai putin cele legate de cookie strict necesare pentru functionarea website-ului.
Atât noi, cât și partenerii noștri prelucrăm datele pentru a oferi:
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.