Următorul model de iPhone s-ar putea încărca wireless
Data publicării:
Foto: Gulliver/GettyImages
Următorul model de iPhone este aşteptat să aducă schimbări majore atât în ceea ce priveşte designul, cât şi partea tehnică, informează News.ro. Printre noutăţile aşteptate se numără şi încărcarea wireless.
Foto: Gulliver/GettyImages
Încărcarea wireless nu este o idee tocmai nouă în domeniul smartphone-urilor, dar, până acum, nici nu a fost adoptată pe scară largă şi nici nu a avut o abordare care să aducă utilitatea şi confortul aşteptate.
Până acum, puţinele telefoane cu încărcare wireless presupuneau plasarea pe o aşa-zisă bază responsabilă de inducţia magnetică, dar care, la rândul ei, era conectată la priză şi avea o arie de activitate redusă.
Ming-Chi Kuo, analistul care îşi bazează informaţiile pe activitatea producătorilor de componente şi care stă la baza majorităţii zvonurilor despre iPhone care se concretizează, susţine că următorul model de iPhone, ce s-ar putea numi chiar iPhone 8 (fără a exista un iPhone 7S) ar urma să se poată încărca wireless.
Este posibil ca anul viitor Apple să lanseze trei modele de iPhone, cu dotări şi preţuri diferite, şi toate trei să încorporeze sistemul de încărcare wireless. Pe de altă parte, Ming-Chi Kuo crede că doar cel mai scump model va include şi încărcătorul wireless.
Pentru a-şi diferenţia produsele, Apple ar putea să dezactiveze funcţia de încărcare wireless pe modelele mai ieftine, astfel ca versiunea de top să fie singura care să permită încărcarea wireless.
Dacă acest zvon se concretizează, mai mult ca sigur că Apple va veni cu un sistem de încărcare wireless mult mai practic decât cele folosite până acum.
Scenariul cel mai plauzibil ar fi ca încărcătorul wireless să aibă un randament foarte mare, astfel încât încărcarea să se realizeze şi pe distanţe de câţiva metri. Asta înseamnă că un încărcător conectat la priză ar putea alimenta wireless un telefon aflat pe masa din centrul camerei.
Ming-Chi Kuo este de părere că iPhone 8 va fi doar primul produs Apple care va dispune de noul sistem de încărcare wireless şi că, în anii următori, compania americană va extinde suportul pentru această tehnologie şi la alte produse, precum tablete şi chiar laptopuri.
Nouă ne pasă ca datele tale personale să rămână confidențiale
Noi și partenerii noștri 143 stocăm și/sau accesăm informații pe dispozitivul dvs., precum identificatorii cookie unici pentru prelucrarea datelor cu caracter personal. Puteți accepta sau gestiona alegerile dvs. făcând clic mai jos sau în orice moment, pe pagina cu politica de confidențialitate. Aceste alegeri vor fi raportate partenerilor noștri și nu vă vor afecta navigarea.Mai multe detalii
Noi si partenerii nostri (retelele de socializare si agentiile de publicitate partenere, precum si furnizorii nostri de servicii de date analitice) prelucram date pentru a permite website-ului sa functioneze, pentru a personaliza continutul si anunturile publicitare afisate in functie de interesele si/sau profilul dvs., pentru a va oferi functionalitati aferente retelelor de socializare si pentru a analiza traficul pe website. Beneficiati de drepturile prevazute de art. 15-22 din GDPR in legatura cu prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste drepturi pot fi exercitate prin modalitatea indicata aici. Prin click pe “ACCEPT TOATE”, acceptati folosirea tuturor Tehnologiilor de tip Cookie, care implica inclusiv acceptul dvs. cu privire la stocarea/accesarea informatiilor de catre Vendor-ii cu care colaboram. Prin click pe “VREAU SA MODIFIC SETARILE INDIVIDUAL” puteti schimba preferintele in mod individual, mai putin cele legate de cookie strict necesare pentru functionarea website-ului.
Atât noi, cât și partenerii noștri prelucrăm datele pentru a oferi:
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.