Nemților le place Dacia. Vânzările au explodat în Germania
Data publicării:
Foto: Shutterstock
Înmatriculările de autoturisme Dacia noi în Germania au crescut cu 27,1% în primele şase luni ale acestui an, la 31.453 de unităţi, pe o piaţă care a avansat cu 3,1%, la 1,79 milioane de autoturisme, potrivit datelor publicate marţi de autoritatea germană pentru transporturi auto - KBA.
Foto: Shutterstock
Cu această evoluţie, Dacia a consemnat în intervalul ianuarie-iunie o cotă de piaţă de 1,8% în Germania.
În luna iunie, înmatriculările de autoturisme Dacia au scăzut cu 2,2%, la 5.355 unităţi, conferind mărcii o cotă de piaţă de 1,6%.
Pe piaţa germană, în luna iunie a avut loc o scădere de 3,5% a înregistrărilor de autoturisme, la 327.693 de unităţi.
Marca Volkswagen a consemnat în primele şase luni o scădere de 3,8% a înregistrărilor pe piaţa germană, la 332.876 de autoturisme (cotă de 18,6%). În luna iunie, VW a înregistrat o scădere de 5% a înmatriculărilor, la 60.555 autoturisme (cotă de 18,5%).
Înmatriculările Porsche au crescut în intervalul ianuarie-iunie cu 2,4%, ale Seat s-au majorat cu 11,3%, iar cele ale Audi au scăzut cu 3,1%.
În 2016, Înmatriculările de autoturisme Dacia noi în Germania au crescut cu 7,3%, la 49.124 de unităţi, pe o piaţă care a avansat cu 4,5%, la peste 3,35 milioane de autoturisme. Dacia a consemnat în 2016 o cotă de 1,5% pe piaţa germană.
În Franţa, înmatriculările de autoturisme noi Dacia în Franţa au crescut cu 3,9% în primele şase luni ale anului, la 64.324 de unităţi, ceea ce corespunde unei cote de piaţă de 5,67%, în timp ce piaţa a avansat cu 3%, la 1,13 milioane de unităţi, arată datele publicate la sfârşitul săptămânii trecute de Comitetul Constructorilor Francezi de Automobile (CCFA). În luna iunie, înmatriculările de autoturisme Dacia pe piaţa franceză au urcat cu 3,1%, la 12.908 unităţi, iar cota de piaţă a fost de 5,59%.
În 2016, înmatriculările de autoturisme noi Dacia în Franţa au avansat cu 13,4% în 2016, la 110.529 unităţi, ceea ce corespunde unei cote de piaţă de 5,48%, în timp ce piaţa a crescut cu 5,1%, la 2,015 milioane de unităţi.
La nivel mondial, vânzările totale ale Dacia au avansat cu 6% în 2016, de la 550.939 de vehicule în urmă cu un an la 584.219 unităţi în 2016. Dacia a înregistrat o creştere de 6,1% a vânzărilor de autoturisme, la un nivel record de 542.542 de unităţi.
Nouă ne pasă ca datele tale personale să rămână confidențiale
Noi și partenerii noștri 143 stocăm și/sau accesăm informații pe dispozitivul dvs., precum identificatorii cookie unici pentru prelucrarea datelor cu caracter personal. Puteți accepta sau gestiona alegerile dvs. făcând clic mai jos sau în orice moment, pe pagina cu politica de confidențialitate. Aceste alegeri vor fi raportate partenerilor noștri și nu vă vor afecta navigarea.Mai multe detalii
Noi si partenerii nostri (retelele de socializare si agentiile de publicitate partenere, precum si furnizorii nostri de servicii de date analitice) prelucram date pentru a permite website-ului sa functioneze, pentru a personaliza continutul si anunturile publicitare afisate in functie de interesele si/sau profilul dvs., pentru a va oferi functionalitati aferente retelelor de socializare si pentru a analiza traficul pe website. Beneficiati de drepturile prevazute de art. 15-22 din GDPR in legatura cu prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste drepturi pot fi exercitate prin modalitatea indicata aici. Prin click pe “ACCEPT TOATE”, acceptati folosirea tuturor Tehnologiilor de tip Cookie, care implica inclusiv acceptul dvs. cu privire la stocarea/accesarea informatiilor de catre Vendor-ii cu care colaboram. Prin click pe “VREAU SA MODIFIC SETARILE INDIVIDUAL” puteti schimba preferintele in mod individual, mai putin cele legate de cookie strict necesare pentru functionarea website-ului.
Atât noi, cât și partenerii noștri prelucrăm datele pentru a oferi:
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.