Facebook: Vrem să devenim un mediu ostil pentru terorişti
Data actualizării: Data publicării:
Foto: Gulliver/Getty Images
Compania Facebook a transmis că vrea ca platforma sa de socializare să devină ”un mediu ostil” pentru terorişti, după atacurile de la Londra în urma cărora au murit şapte persoane şi după ce prim-ministrul britanic Theresa May le-a cerut companiilor din domeniul internetului să acţioneze pentru combaterea extremismului, informează Reuters.
Foto: Gulliver/Getty Images
Şapte persoane au fost ucise, sâmbătă seară, după ce un microbuz de culoare albă a lovit mai mulţi pietoni în apropierea staţiei London Bridge, apoi trei bărbaţi au coborât din maşină înjunghiind mai multe persoane în zona Borough Market. Poliţia londoneză a anunţat că trei bărbaţi suspecţi au fost împuşcaţi mortal, potrivit News.ro.
Theresa May a cerut o revizuire generală a strategiei folosite pentru combaterea extremismului, cerând inclusiv reguli internaţionale mai stricte în domeniul internetului. Premierul britanic a declarat că marile companii de internet au fost responsabile în parte prin faptul că oferă opiniilor extremiste un spaţiu în care să se dezvolte.
Facebook a transmis, duminică, un comunicat potrivit căruia condamnă atacurile din Londra.
”Vrem ca Facebook să fie un mediu ostil pentru terorişti. Folosind o combinaţie de tehnologie şi analiză efectuată de oameni, lucrăm intens pentru îndepărta conţinutul terorist din platforma noastră imediat ce aflăm de existenţa acestuia - iar dacă aflăm că există o urgenţă ce implică un pericol iminent în privinţa cuiva, anunţăm poliţia”, a transmis Simon Milner, directorul politicii Facebook.
Twitter a transmis, de asemenea, că lucrează pentru a combate răspândirea propagandei pe site-ul său.
”Conţinutul terorist nu îşi are locul pe Twitter. Continuăm să extindem utilizarea tehnologiei în cadrul unei abordări sistematice în vederea eliminării acestui tip de conţinut”, a declarat Nick Pickles, însărcinatul cu politica publică a Twitter în Marea Britanie, adăugând că în 2016 compania a suspendat aproape 400.000 de conturi.
De cealaltă parte, Google a transmis: ”Suntem hotărâţi să lucrăm în parteneriat cu Guvernul şi ONG-urile în abordarea acestor probleme provocatoare şi complexe şi împărtăşim angajamentul Guvernului ca teroriştii să nu se exprime online”.
Nouă ne pasă ca datele tale personale să rămână confidențiale
Noi și partenerii noștri 143 stocăm și/sau accesăm informații pe dispozitivul dvs., precum identificatorii cookie unici pentru prelucrarea datelor cu caracter personal. Puteți accepta sau gestiona alegerile dvs. făcând clic mai jos sau în orice moment, pe pagina cu politica de confidențialitate. Aceste alegeri vor fi raportate partenerilor noștri și nu vă vor afecta navigarea.Mai multe detalii
Noi si partenerii nostri (retelele de socializare si agentiile de publicitate partenere, precum si furnizorii nostri de servicii de date analitice) prelucram date pentru a permite website-ului sa functioneze, pentru a personaliza continutul si anunturile publicitare afisate in functie de interesele si/sau profilul dvs., pentru a va oferi functionalitati aferente retelelor de socializare si pentru a analiza traficul pe website. Beneficiati de drepturile prevazute de art. 15-22 din GDPR in legatura cu prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste drepturi pot fi exercitate prin modalitatea indicata aici. Prin click pe “ACCEPT TOATE”, acceptati folosirea tuturor Tehnologiilor de tip Cookie, care implica inclusiv acceptul dvs. cu privire la stocarea/accesarea informatiilor de catre Vendor-ii cu care colaboram. Prin click pe “VREAU SA MODIFIC SETARILE INDIVIDUAL” puteti schimba preferintele in mod individual, mai putin cele legate de cookie strict necesare pentru functionarea website-ului.
Atât noi, cât și partenerii noștri prelucrăm datele pentru a oferi:
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.