Fotografiile făcute de turiști în ultimele luni indică o activitate crescută pe șantierul hotelului Ryungyong, ridicat sub formă de piramidă, transmite Business Insider.
La începutul anilor 1990, pe fondul tăvălugului economic declanșat de prăbușirea Uniunii Sovietice, nord-coreenii au fost obligați să sisteze lucrările de finalizare a grandiosului hotel, un simbol standard al megalomaniei arhitecturale socialiste.
Proiectul debutase în 1987, sub conducerea dictatorului Kim Il Sung, fondatorul Coreei de Nord, bunicul actualului lider de la Phenian, Kim Jong-un.
În 2008, proiectul a încercat să fie resuscitat, ca parte a unui acord de instalare a unui serviciu de telefonie mobilă, de către compania de telecomunicații din Egipt, Orascom.
Egiptenii au reușit să monteze geamurile pe scheletul deja ruginit al clădirii, care a primit în mass-media internațională apelativul de „Hotelul Morții” sau „Hotelul Fantomă”, din cauza nenumăratelor zvonuri legate de proiectarea arhitecturală dezastruoasă a structurii de rezistență.
După ce ferestrele au fost instalate, firma occidentală de turism Koryo Tours a obținut acces exclusiv la partea superioară a clădirii, făcând pentru primară dată publice imagini din interiorul hotelului, scrie Nk News.
Fotografiile realizate de turiști au fost furnizate site-ului de știri de către Korea Risk Group.
În 2012, Grupul Kempinski făcea un anunț istoric în industria hotelieră. Directorul de atunci al companiei nemțești, care are sediul la Geneva, Reto Wittwer, spunea că intenționa să dea în funcțiune 150 de camere la ultimele etaje ale hotelului. La scurt timp, însă, Wittwer avea să declare pentru Nk News că renunțase la acest plan, invocând probleme de acces pe piața nord-coreeană.
Până în prezent, lucrările au înaintat cu pași mici și cu lungi perioade de stagnare.
În acest an, la sfârșitul lunii iulie, Fox News relata despre faptul că autoritățile de la Phenian ordonaseră împrejmuirea cu un gard masiv de beton a șantierului, lansând speculații privind reînceperea construcțiilor.
Nouă ne pasă ca datele tale personale să rămână confidențiale
Noi și partenerii noștri 143 stocăm și/sau accesăm informații pe dispozitivul dvs., precum identificatorii cookie unici pentru prelucrarea datelor cu caracter personal. Puteți accepta sau gestiona alegerile dvs. făcând clic mai jos sau în orice moment, pe pagina cu politica de confidențialitate. Aceste alegeri vor fi raportate partenerilor noștri și nu vă vor afecta navigarea.Mai multe detalii
Noi si partenerii nostri (retelele de socializare si agentiile de publicitate partenere, precum si furnizorii nostri de servicii de date analitice) prelucram date pentru a permite website-ului sa functioneze, pentru a personaliza continutul si anunturile publicitare afisate in functie de interesele si/sau profilul dvs., pentru a va oferi functionalitati aferente retelelor de socializare si pentru a analiza traficul pe website. Beneficiati de drepturile prevazute de art. 15-22 din GDPR in legatura cu prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste drepturi pot fi exercitate prin modalitatea indicata aici. Prin click pe “ACCEPT TOATE”, acceptati folosirea tuturor Tehnologiilor de tip Cookie, care implica inclusiv acceptul dvs. cu privire la stocarea/accesarea informatiilor de catre Vendor-ii cu care colaboram. Prin click pe “VREAU SA MODIFIC SETARILE INDIVIDUAL” puteti schimba preferintele in mod individual, mai putin cele legate de cookie strict necesare pentru functionarea website-ului.
Atât noi, cât și partenerii noștri prelucrăm datele pentru a oferi:
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.