Mihai Tudose va fi noul premier al României. Tudose, în vârstă de 50 de ani, este ministru interimar al Economiei în Guvernul Grindeanu, demis prin moțiune de cenzură. El a mai fost ministru al Economiei în Cabinetul Ponta 4 (decembrie 2014 - noiembrie 2015).
Foto: Inquam Photos / Octav Ganea
Mihai Tudose s-a născut pe 6 martie 1967, la Brăila.
Între anii 1991-1995, a fost student al Facultății de Științe Juridice și Administrative, Universitatea Creștină Dimitrie Cantemir, București, apoi, în 2001, a început un curs postuniversitar intitulat „Management și gestiunea afacerilor", în cadrul Facultății de Științe Economice a Universității „Dunărea de Jos” din Galați.
A urmat apoi mai multe cursuri, printre care un curs postuniversitar în domeniul securității naționale, la Colegiul Superior de Securitate Națională, Serviciul Român de Informații, un curs de specializare pentru cadre de conducere (Senior Executive Seminar; SES), în cadrul Centrul European Marshall pentru Studii de Securitate Națională (George C. Marshall European Center for Security Studies) din Garmisch-Partenkirchen, Germania și un curs de specializare postuniversitar în cadrul Colegiul Național de Apărare, București.
În 2002 pleacă la Bruxelles, pentru a urma un curs referitor la controlul parlamentar al forțelor armate NATO.
Mihai Tudose este deputat PSD Brăila şi de 13 ani este preşedintele Comisiei pentru politică economică, reformă și privatizare din Camera Deputaţilor. De asemenea, Florin Tudose este membru titular al Adunării Parlamentare a Consiliului Europei.
De 10 ani, social-democratul este Doctor în „Ştiinţe Militare şi Informaţii", diplomă primită la Academia Naţională de Informaţii „Mihai Viteazul". În 2002, a urmat un curs de specializare la Bruxelles privind controlul parlamentar al forţelor armate NATO. A urmat cursurile Facultăţii de Ştiinţe juridice şi administrative Bucureşti.
Potrivit CV-ului său, Mihai Tudose a publicat, în calitate de autor unic şi de coautor, mai multe cărţi, printre care „Provocări strategice" şi "Schimbarea managerială. Managementul schimbării".
În ciuda înaltelor demnități deținute în ultimii 16 ani, Tudose poate spune că are o avere modestă. Detalii din declarațiile acestuia de avere și interese găsiți AICI.
Nouă ne pasă ca datele tale personale să rămână confidențiale
Noi și partenerii noștri 143 stocăm și/sau accesăm informații pe dispozitivul dvs., precum identificatorii cookie unici pentru prelucrarea datelor cu caracter personal. Puteți accepta sau gestiona alegerile dvs. făcând clic mai jos sau în orice moment, pe pagina cu politica de confidențialitate. Aceste alegeri vor fi raportate partenerilor noștri și nu vă vor afecta navigarea.Mai multe detalii
Noi si partenerii nostri (retelele de socializare si agentiile de publicitate partenere, precum si furnizorii nostri de servicii de date analitice) prelucram date pentru a permite website-ului sa functioneze, pentru a personaliza continutul si anunturile publicitare afisate in functie de interesele si/sau profilul dvs., pentru a va oferi functionalitati aferente retelelor de socializare si pentru a analiza traficul pe website. Beneficiati de drepturile prevazute de art. 15-22 din GDPR in legatura cu prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste drepturi pot fi exercitate prin modalitatea indicata aici. Prin click pe “ACCEPT TOATE”, acceptati folosirea tuturor Tehnologiilor de tip Cookie, care implica inclusiv acceptul dvs. cu privire la stocarea/accesarea informatiilor de catre Vendor-ii cu care colaboram. Prin click pe “VREAU SA MODIFIC SETARILE INDIVIDUAL” puteti schimba preferintele in mod individual, mai putin cele legate de cookie strict necesare pentru functionarea website-ului.
Atât noi, cât și partenerii noștri prelucrăm datele pentru a oferi:
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.