Cele 10 semne care anunță instalarea bolii Alzheimer

Te-ar putea interesa și:
Asociația pentru Alzheimer din Statele Unite a elaborat o listă cu 10 semne care pot anunța instalarea acestei afecțiuni.
Cifrele poziționează Statele Unite ale Americii printre „pepinierele” de Alzheimer la scară mondială. Mai mult de 5 milioane de americani suferă de această boală degenerativă, a șasea cauză în statistica mortalității din SUA, susține Asociația pentru Alzheimer.
„Cineva care suferă de această afecțiune își poate aminti, de pildă, o întâmplare de la vârsta de 9 ani. Dar pot uita complet ce li s-a întâmplat în urmă cu 3 minute”, susține Phillip Bennett managerul pe proiecte educaționale al Asociației americane, citat de Postbulletin.com.
Așadar, cele 10 avertismente ale unui posibil început de Alzheimer:
1) Pierderile de memorie;
2) Dificultăți în planificare sau în rezolvarea problemelor;
3) Greutăți în rezolvarea celor mai familiare sarcini;
4) O stare pronunțată de confuzie legată de loc și de timp;
5) Probleme de receptare a stimulilor vizuali și a celor spațiali;
6) Dificultăți în actul vorbirii și al scrierii;
7) Rătăcirea lucrurilor și pierderea capacității de a recompune în minte pașii anteriori;
8) Scăderea puterii de a raționa;
9) Retragerea din activitățile sociale;
10) Schimbări bruște de stare sufletească și tulburări de persoanlitate.
Din momentul descoperirii sale, în 1984, de către neurologul columbian Francisco Lopera, în cele peste trei decenii scurse, Alzeheimer-ul continuă să rămână o afecțiune imbatabilă. La această oră, nu există un tratament pentru bolnavii de Alzheimer.
Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.