Un avion TAROM a aterizat de urgență, după ce un motor a cedat în aer: "S-a auzit o bubuitură groaznică"
Data actualizării: Data publicării:
Un avion al companiei Tarom s-a întors pe aeroportul din Bruxelles, după probleme apărute la motor, la 20 de minute de la decolare.
Zborul RO372 se afla încă în spațiul aerian belgian în momentul în care piloții au sesizat problema, potrivit site-ului FlightRadar.
Compania aeriană nu a oferit deocamdată precizări legate de acest incident.
Avionul Boeing 737 urma să aterizeze pe Otopeni în jurul orei 13.00. Aeronava are o vechime de 13 ani și jumătate.
Sursă: FLightRadar24sigure.
Printre pasageri se număra și jurnalistul Rareș Bogdan, care a povestit pe pagina sa de Facebook ce s-a întâmplat: "Știți cum este sa ajungi deasupra plafonului de nori în plină urcare spre 7/8.000 și sa auzi o bubuitură groaznică în burta avionului? Vă spun eu.... E groaznic de neplăcut. Au trecut mai puțin de 10 minute de la decolare, urma un zbor de aproape 3 ore între Bruxelles și București. Apoi un comandant calm și hotărât care intra peste șefa de Cabină care avea la rândul sau o voce liniștita care încerca să insufle calm, pentru a da siguranță celor peste 100 de pasageri, ca a luat hotărârea să aterizeze de urgență pe Aeroportul Bruxelles de pe care abia plecasem...întoarce avionul, sa va țineți strânse centurile de siguranța și sa nu intrați in panică. Am aterizat!!!!! Cu bine. Update: Gata. Probleme grave cu un motor. A cedat în aer. Ne debarcă. Revin cu amănunte."
Setarile tale privind cookie-urile nu permit afisarea continutul din aceasta sectiune. Poti actualiza setarile modulelor coookie direct din browser sau de Gestionați preferințele – e nevoie sa accepti cookie-urile social media
Reacția companiei TAROM
Cursa TAROM ROT 372 Bruxelles – Bucureşti, de astãzi 13 Iunie 2017, operată cu aeronavă de tip BOEING 737-700, care a decolat de pe Aeroportul din Bruxelles la ora locală 10:26, s-a întors din drum după 20 minute de zbor din cauza unei probleme tehnice apãrute la unul dintre motoare.
Aeronava a aterizat în siguranţã la Bruxelles, pasagerii au fost debarcaţi, primesc asistenţă la sol şi vor fi rerutaţi pe următoarea cursă a Companiei TAROM. Prioritatea Companiei TAROM este de a oferi pasagerilor sãi călătorii sigure.
Nouă ne pasă ca datele tale personale să rămână confidențiale
Noi și partenerii noștri 143 stocăm și/sau accesăm informații pe dispozitivul dvs., precum identificatorii cookie unici pentru prelucrarea datelor cu caracter personal. Puteți accepta sau gestiona alegerile dvs. făcând clic mai jos sau în orice moment, pe pagina cu politica de confidențialitate. Aceste alegeri vor fi raportate partenerilor noștri și nu vă vor afecta navigarea.Mai multe detalii
Noi si partenerii nostri (retelele de socializare si agentiile de publicitate partenere, precum si furnizorii nostri de servicii de date analitice) prelucram date pentru a permite website-ului sa functioneze, pentru a personaliza continutul si anunturile publicitare afisate in functie de interesele si/sau profilul dvs., pentru a va oferi functionalitati aferente retelelor de socializare si pentru a analiza traficul pe website. Beneficiati de drepturile prevazute de art. 15-22 din GDPR in legatura cu prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste drepturi pot fi exercitate prin modalitatea indicata aici. Prin click pe “ACCEPT TOATE”, acceptati folosirea tuturor Tehnologiilor de tip Cookie, care implica inclusiv acceptul dvs. cu privire la stocarea/accesarea informatiilor de catre Vendor-ii cu care colaboram. Prin click pe “VREAU SA MODIFIC SETARILE INDIVIDUAL” puteti schimba preferintele in mod individual, mai putin cele legate de cookie strict necesare pentru functionarea website-ului.
Atât noi, cât și partenerii noștri prelucrăm datele pentru a oferi:
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.