Liderul PSD Iaşi, Mihai Chirica, a declarat, referindu-se la declaraţia lui Liviu Dragnea că partidul a avut tot timpul în istoria sa Chirici, că nu are nimic de împărţit cu liderul PSD, pentru că nu-i vizează scaunul, dar că este onorat de termenul folosit de Dragnea întrucât provine din grecescul "chirios", care înseamnă "domni", scrie News.ro.
Foto: Agerpres
"E onorant, sincer. Aceşti «Chirici» provin din grecescul «chirios» care înseamnă «domni», aşa scrie în greacă. Şi dacă suntem foarte mulţi domni în acest partid înseamnă că mai există o şansă pentru el. Domni vor mai fi în acest partid, sunt convins, şi vom reuşi să arătăm că social-democraţia este o politică mai mult decât necesară în România de astăzi. Sigur, eu nu pot să-mi permit, am totuşi o educaţie la care ţin foarte mult, să intru în dispute cu liderul partidului. Nu am nimic de împărţit pentru că nu vizez postul domnului Dragnea, chiar nu vreau”, a declarant presei, marţi după-amiază, liderul PSD Iaşi, Mihai Chirica.
El a adăugat că nu crede că prin ceea ce a afirmat a ofensat social-democraţia. Chirica a spus că disciplina de partid este necesară în orice formaţiune, dar că disciplina de partid are nevoie şi de raţiune.
"Disciplina este necesară atunci când exprimă lucrurile bune care aliniază partidul şi care îl conduc spre cele mai înalte culmi ale succesului. În momentul de faţă, se pare că vedem culmile în oglindă, în sens invers. Este nevoie să ne raliem cu toţii pentru o politică social-democrată europeană în care disciplina de partid nu se contrazice cu posibilitatea de a-ţi exprima un punct de vedere, lucru pe care îl promovez şi la Iaşi”, a adăugat liderul filialei judeţene PSD Iaşi, Mihai Chirica.
Preşedintele PSD, Liviu Dragnea, a declarat, marţi, că partidul a avut tot timpul în istoria lui "Chirici” care să vorbească de nevoia unei reformări, iar faţă de astfel de voci, partidul se va expima în zilele următoare. Dragnea a spus că nu există "fracturi” în PSD, ci există doar o singură "voce”, aceeaşi care l-a susţinut pe preşedintele Klaus Iohannis în zilele în care, cu toată susţinerea Coaliţei care câştigase alegerile, a refuzat-o pe Sevil Shhaideh pentru postul de premier.
Nouă ne pasă ca datele tale personale să rămână confidențiale
Noi și partenerii noștri 143 stocăm și/sau accesăm informații pe dispozitivul dvs., precum identificatorii cookie unici pentru prelucrarea datelor cu caracter personal. Puteți accepta sau gestiona alegerile dvs. făcând clic mai jos sau în orice moment, pe pagina cu politica de confidențialitate. Aceste alegeri vor fi raportate partenerilor noștri și nu vă vor afecta navigarea.Mai multe detalii
Noi si partenerii nostri (retelele de socializare si agentiile de publicitate partenere, precum si furnizorii nostri de servicii de date analitice) prelucram date pentru a permite website-ului sa functioneze, pentru a personaliza continutul si anunturile publicitare afisate in functie de interesele si/sau profilul dvs., pentru a va oferi functionalitati aferente retelelor de socializare si pentru a analiza traficul pe website. Beneficiati de drepturile prevazute de art. 15-22 din GDPR in legatura cu prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste drepturi pot fi exercitate prin modalitatea indicata aici. Prin click pe “ACCEPT TOATE”, acceptati folosirea tuturor Tehnologiilor de tip Cookie, care implica inclusiv acceptul dvs. cu privire la stocarea/accesarea informatiilor de catre Vendor-ii cu care colaboram. Prin click pe “VREAU SA MODIFIC SETARILE INDIVIDUAL” puteti schimba preferintele in mod individual, mai putin cele legate de cookie strict necesare pentru functionarea website-ului.
Atât noi, cât și partenerii noștri prelucrăm datele pentru a oferi:
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.