Forbes: Topul celor mai profitabili actori de la Hollywood în 2016
Data publicării:
Foto: GettyImages
Chris Evans, interpretul personajului Căpitanul America în filmele ce au la bază benzile desenate Marvel, ocupă pentru al doilea an consecutiv primul loc în topul Forbes al celor mai profitabili actori de la Hollywood (Best Actor for the Buck), informează revista Variety citată de News.ro.
Foto: Gulliver/Getty Images
Pentru a alcătui acest clasament, analiştii de la Forbes au analizat ultimele trei filme relevante - lansate în cel puţin 2.000 de cinematografe - ale actorilor hollywoodieni în perioada 1 iunie 2015 - 1 iunie 2016.
Apoi, jurnaliştii de la Forbes au însumat veniturile operaţionale ale acelor filme şi suma rezultată a fost împărţită la onorariul total primit de fiecare actor pentru acele filme, pentru a afla în acest fel rentabilitatea capitalului investit.
După acest model de calcul, Chris Evans a adus producătorilor hollywoodieni venituri de 135,8 dolari pentru fiecare dolar cu care a fost plătit. Chris Evans l-a interpretat pe Steve Rogers (Căpitanul America) în perioada menţionată în filmele ”Captain America: The Winter Soldier”, ”Avengers: Age of Ultron” şi ”Captain America: Civil War”.
Pe locul al doilea se află Chris Pratt, cu un randament de 125,4 de dolari pentru fiecare dolar încasat, graţie rolurilor sale din filmele ”Jurassic World” şi ”Guardians of the Galaxy”.
Actriţa Scarlett Johansson încheie podiumul, pe locul al treilea, cu 88,6 dolari pentru fiecare dolar investit, graţie rolului principal din filmul ”Lucy” şi personajului Natasha Romanoff (Black Widow) pe care l-a jucat în filmele ”Avengers: Age of Ultron” şi ”Captain America: Civil War”.
Mila Kunis ocupă locul al patrulea (49,5 dolari la un dolar investit), iar Vin Diesel se află pe poziţia a cincea (32 dolari la 1 dolar plătit).
Topul 10 al celor mai profitabili actori de la Hollywood este completat de Jennifer Aniston (27,8 dolari la 1 dolar plătit), Ben Affleck (20,1 dolari la 1 dolar plătit), Robert Downey Jr. (18,4 dolari la 1 dolar plătit) şi Matt Damon şi Jennifer Lawrence (ambii cu 17,7 dolari la un dolar plătit).
Săptămâna trecută, revista Forbes a dat publicităţii un top al actorilor cu cele mai exagerate onorarii de la Hollywood. Johnny Depp a ocupat pentru al doilea an consecutiv primul loc în acel clasament, cu un randament al investiţiei de 2,8 dolari per dolar plătit.
Nouă ne pasă ca datele tale personale să rămână confidențiale
Noi și partenerii noștri 143 stocăm și/sau accesăm informații pe dispozitivul dvs., precum identificatorii cookie unici pentru prelucrarea datelor cu caracter personal. Puteți accepta sau gestiona alegerile dvs. făcând clic mai jos sau în orice moment, pe pagina cu politica de confidențialitate. Aceste alegeri vor fi raportate partenerilor noștri și nu vă vor afecta navigarea.Mai multe detalii
Noi si partenerii nostri (retelele de socializare si agentiile de publicitate partenere, precum si furnizorii nostri de servicii de date analitice) prelucram date pentru a permite website-ului sa functioneze, pentru a personaliza continutul si anunturile publicitare afisate in functie de interesele si/sau profilul dvs., pentru a va oferi functionalitati aferente retelelor de socializare si pentru a analiza traficul pe website. Beneficiati de drepturile prevazute de art. 15-22 din GDPR in legatura cu prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste drepturi pot fi exercitate prin modalitatea indicata aici. Prin click pe “ACCEPT TOATE”, acceptati folosirea tuturor Tehnologiilor de tip Cookie, care implica inclusiv acceptul dvs. cu privire la stocarea/accesarea informatiilor de catre Vendor-ii cu care colaboram. Prin click pe “VREAU SA MODIFIC SETARILE INDIVIDUAL” puteti schimba preferintele in mod individual, mai putin cele legate de cookie strict necesare pentru functionarea website-ului.
Atât noi, cât și partenerii noștri prelucrăm datele pentru a oferi:
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.