Câștigătorul Eurovision 2017 are o inimă nouă. Operația de transplant a reușit
Data publicării:
FOTO: Gulliver/ Getty Images
Cântăreţul portughez Salvador Sobral, câştigătorul concursului Eurovision de anul acesta, a fost supus vineri unui transplant de inimă la spitalul Santa Cruz din Lisabona, iar medicii sunt mulțumiți de evoluția stării sale postoperatorii, informează El Pais, citat de News.ro.
FOTO: Gulliver/ Getty Images
Şeful echipei de medici, Miguel Abecassis, a explicat sâmbătă, într-o conferinţă de presă, că Sobral se recuperează „bine”, iar în timpul operației evoluția sa a fost „foarte bună”. Medicul a dat asigurări că muzicianul este „în formă” şi că, deşi procesul de recuperare va fi lung, este încredinţat că va putea să-şi continue viaţa în mod normal.
Cântăreţul, în vârstă de 27 de ani, a fost internat în luna septembrie la spital şi aştepta o inimă compatibilă pentru a putea fi supus unui transplant. Când a aflat că va fi operat, el i-a urat succes medicului său şi l-a rugat să pună muzică clasică în timpul intervenţiei, a dezvăluit sâmbătă chirurgul.
Primele cuvinte ale artistului după ce s-a trezit din operaţie au fost de recunoştinţă către echipa de medici, potrivit postului TVI.
Medicii care l-au tratat au precizat că nu se pot pronunţa cu privire la durata internării cântărețului.
În ultimele luni, Sobral a stat departe de zvonurile apărute în presa protugheză şi internaţională cu privire la starea sa de sănătate. În septembrie, el a anunţat că se retrage temporar din activitatea muzicală din cauza „sănătăţii fragile” şi a susţinut un ultim concert la Estoril, oraş aflat la 30 de kilometri de Lisabona.
Compania Fado in a Box, care-l reprezintă pe cântăreţ, a transmis un comunicat la finalul lunii octombrie în care a criticat dur articolele „false” care au fost publicate despre Sobral, cerând să i se respecte viaţa privată.
Salvador Sobral s-a lansat în 2009, când a participat la programul de televiziune similar formatului „American Idol”. Nu s-a împăcat cu explozia mediatică şi chiar a renunţat să mai cânte. După opt ani, însă, Sobral a reuşit să câştige concursul Eurovision.
Setarile tale privind cookie-urile nu permit afisarea continutul din aceasta sectiune. Poti actualiza setarile modulelor coookie direct din browser sau de Gestionați preferințele – e nevoie sa accepti cookie-urile social media
Nouă ne pasă ca datele tale personale să rămână confidențiale
Noi și partenerii noștri 143 stocăm și/sau accesăm informații pe dispozitivul dvs., precum identificatorii cookie unici pentru prelucrarea datelor cu caracter personal. Puteți accepta sau gestiona alegerile dvs. făcând clic mai jos sau în orice moment, pe pagina cu politica de confidențialitate. Aceste alegeri vor fi raportate partenerilor noștri și nu vă vor afecta navigarea.Mai multe detalii
Noi si partenerii nostri (retelele de socializare si agentiile de publicitate partenere, precum si furnizorii nostri de servicii de date analitice) prelucram date pentru a permite website-ului sa functioneze, pentru a personaliza continutul si anunturile publicitare afisate in functie de interesele si/sau profilul dvs., pentru a va oferi functionalitati aferente retelelor de socializare si pentru a analiza traficul pe website. Beneficiati de drepturile prevazute de art. 15-22 din GDPR in legatura cu prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste drepturi pot fi exercitate prin modalitatea indicata aici. Prin click pe “ACCEPT TOATE”, acceptati folosirea tuturor Tehnologiilor de tip Cookie, care implica inclusiv acceptul dvs. cu privire la stocarea/accesarea informatiilor de catre Vendor-ii cu care colaboram. Prin click pe “VREAU SA MODIFIC SETARILE INDIVIDUAL” puteti schimba preferintele in mod individual, mai putin cele legate de cookie strict necesare pentru functionarea website-ului.
Atât noi, cât și partenerii noștri prelucrăm datele pentru a oferi:
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.