A doua zi după ce și-a cumpărat o mașină Tesla nouă, un bărbat s-a trezit cu o factură de 14.000 de dolari pentru reparații

Data actualizării: Data publicării:
autoturism Tesla model Y
Autoturism Tesla model Y FOTO: Shutterstock

La mai puțin de 24 de ore după ce și-a cumpărat un autoturism Tesla model Y, un bărbat s-a trezit cu o factură pentru reparații în valoare de 14.000 de dolari.

Shreyansh Jain a declarat pentru Reuters, citată de Business Insider, că o parte a sistemului de suspensie de la mașina electrică s-a rupt în timp ce conducea, având familia în mașină, a doua zi după ce aceasta i-a fost livrată. Mașina avea mai puțin de 200 de kilometri parcurși când, din cauza problemei la suspensie, părți componente au făcut contact, iar Jain n-a mai putut să țină direcția.

O anchetă Reuters, în care sunt citați peste 20 de clienți și 9 angajați Tesla, precum și mii de documente interne, a stabilit că Jain a fost unul dintre miile de proprietari de Tesla care au întâmpinat probleme. Deși Tesla a negat public unele dintre probleme și ar fi încercat să le pună pe seama proprietarilor, compania le-a conștientizat și le-a tratat fără să comunice neapărat acest lucru în mod public.

Tesla, care și-a desființat departamentul de comunicare în urmă cu câțiva ani, nu a formulat niciun punct de vedere legat de aceste situații. Însă Elon Musk a recunoscut în trecut că producătorul auto s-a confruntat cu unele probleme de calitate.

Jain, care acum este fost proprietar de Tesla, a declarat pentru Reuters că familia lui a trecut de la un entuziasm uriaș la revoltă când mașina pentru care a plătit aproximativ 55.000 de dolari s-a stricat atât de repede.

Reuters a spus că, după ce Jain a dus vehiculul la un service Tesla, un angajat i-a spus inițial că nu s-a găsit „nicio dovadă a unei daune externe”, astfel că el a presupus că producătorul de mașini va plăti reparația. Dar mai târziu a aflat că trebuia să suporte el factura în valoare de 14.000 de dolari, după ce Tesla i-a trimis o informare în care i s-a spus că problema a fost rezultatul unei daune „anterioare”.

Prin urmare, Jain a fost pus în situația de a plăti reparația, o bună parte fiind acoperită de asigurarea pe care o avea. Ce-i drept, a scos din buzunar doar o mică parte din sumă, dar prima de asigurare i s-a majorat semnificativ. Reparația a durat 3 luni, iar Jain a revândut vehiculul imediat după ce l-a preluat, cu o pierdere de aproximativ 10.000 de dolari.

Editor : D.C.

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri
Playtech
Animalul din România considerat o salvare în cazul emisiilor de carbon. Sunt doar câteva sute de exemplare...
Digi FM
Reacția lui Florin Negruțiu după tentativa de asasinat a premierului Slovaciei: „Robert Fico este un soi de...
Pro FM
Anna Lesko, criticată după ce s-a pozat într-o rochie cu un decolteu amplu și o crăpătură adâncă: „Mereu...
Film Now
Tom Cruise, surprins la bustul gol pe o plajă din Mallorca. La 61 de ani, celebrul actor cucerește cu fizicul...
Adevarul
Craterele uriașe de pe dealurile Hunedoarei, rămășițe din anii '50 ale Războiului Rece VIDEO
Newsweek
VIDEO Rusia „abandonează" 9 nave comerciale în Marea Neagră. 2 avioane MIG de 66.000.000$ doborâte
Digi FM
Andreea Tonciu și-a cheltuit toți banii câștigați din televiziune la ghicitoare: „Le știam pe toate din...
Digi World
A dat peste o adevărată comoară într-o unitate de depozitare abandonată pe care a dat 410 $. Profitul e unul...
Digi Animal World
Momentul când o veveriță însetată se ține după un turist pentru a primit o gură de apă: „E atât de...
Film Now
Jennifer Lopez și Ben Affleck, la un pas divorț, la mai puțin doi ani de când s-au căsătorit. Un apropiat a...
UTV
Vezi cele mai frumoase glampinguri din Europa. 12 destinatii pentru o experienta inedita