Cum vom putea comanda mâncare pe Facebook

Data actualizării: Data publicării:
Facebook-Owned Mobile Messaging Application WhatsApp Adds End To End Encryption
Foto: Gulliver/Getty Images

Facebook lansează o serie de funcţii ”utilitare”, aşa cum le denumeşte chiar compania americană, în frunte cu posibilitatea de a comanda mâncare şi de a achiziţiona bilete la diverse evenimente, scrie News.ro.

Facebook-Owned Mobile Messaging Application WhatsApp Adds End To End Encryption
Foto: Gulliver/Getty Images

Aşa cum ne-a obişnuit în ultimii ani, Facebook se află într-o continuă căutare a modalităţilor de monetizare pe care, odată identificate, le lansează sub forma unor facilităţi dedicate utilizatorilor săi.  Cele mai noi idei puse în practică de oamenii lui Mark Zuckerberg sunt cele care oferă posibilitatea de a cumpărăra de bilete şi de a comanda mâncare.

Utilizatorii vor putea realiza aceste operaţiuni din cadrul paginilor de Facebook ale firmelor respective. Spre exemplu, cei care vor intra pe pagina de Facebook a unui restaurant vor observa prezenţa unui buton care le permite să comande mâncare.

Comenzile nu se vor da direct firmelor care prestează servicii, ci vor fi derulate prin intermediarii specializaţi în acest gen de operaţiuni. Spre exemplu, biletele la evenimente vor fi cumpărate, în Statele Unite, prin intermediul serviciilor Ticketmaster şi EventBrite.

O altă modalitate prin care vor putea fi cumpărate bilete este prin intermediul paginilor de evenimente, facilitate care numără la ora actuală peste 650 de milioane de utilizatori. Cei care vor primi notificări legate de evenimentele la care merg prietenii, vor putea să şi cumpere bilete pentru evenimentele respective.

Totodată, Facebook primeşte o facilitate prin care utilizatorii săi pot cere sfatul prietenilor. Spre exemplu, un utilizator care vizitează un oraş dintr-o ţară străină, poate ruga prietenii să-i facă sugestii de zone pe care ar trebui să le viziteze.

Funcţia Recommendations se laudă că foloseşte sistemul de inteligenţă artificială dezvoltat de Facebook, adică partea de recunoaştere a textului. Dacă un utilizator începe să compună un post nou, în care adresează o anumită întrebare, este afişată automat funcţia de recomandări, dând posibilitatea utilizatorului de a se adresa direct prietenilor care au trecut printr-o experienţă asemănătoare.

Facebook speră ca astfel că modifice comportamentul utilizatorilor, obişnuiţi să caute acest gen de informaţii pe Google, şi că aceştia se vor baza mai mult pe suportul prietenilor.

Noile facilităţi sunt în acest moment disponibile doar în Statele Unite, dar Facebook are planuri de extindere la nivel global.

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri
Playtech
„La populaţie oprim pur şi simplu atât energia electrică, cât şi gazele”: Cinismul lui Ceauşescu în iarna...
Digi FM
Adriana Bahmuțeanu a reușit să-și vadă copiii, la peste o săptămână de la moartea lui Silviu Prigoană: “Sunt...
Pro FM
Cher dezvăluie că Tina Turner i-a cerut ajutorul pentru a-l părăsi pe Ike Turner, soțul ei abuziv: "Avea o...
Film Now
Tom Holland o caută periodic pe Zendaya pe Google: „Așa mă asigur că suntem bine”
Adevarul
Dacii au construit cel mai rezistent drum pavat din România. Cât va costa restaurarea lui, după două mii de...
Newsweek
ADEVERINȚA care asigură o creștere de pensie la Mica Recalculare. Ce venituri nepermanente contează?
Digi FM
Denis Drăguș, împăcare neașteptată cu familia sa, cu care nu mai vorbise de cinci ani. Tatăl atacantului: „Am...
Digi World
Întâlnire de record. Cea mai scundă femeie din lume și cea mai înaltă femeie din lume s-au cunoscut: "A fost...
Digi Animal World
Un cadou total neașteptat de Crăciun. Reacția angajaților unui magazin când au găsit un șarpe în brazii...
Film Now
Ralph Macchio, onorat cu o stea pe Hollywood Walk Of Fame: „Înseamnă totul pentru mine”. Cum arată azi...
UTV
Lidia Buble, inselata de fostul iubit: detaliul neasteptat care i-a dezvaluit adevarul despre „Maria”