Produsele online, cu până la 40% mai ieftine

Data publicării:
calculator google mfax

Diferenţe semnificative, de până la 20 la sută, sunt şi la electronice şi electrocasnice. Datele au fost strânse la începutul lunii octombrie, din circa 30 de magazine online şi tradiţionale. 

"Studiul "Price Index" realizat de Millward Brown România în luna octombrie a analizat efectul campaniilor promoţionale din mediul online asupra preţurilor principalelor categorii de produse. Rezultatele arată că produsele din magazinele online pot avea preţuri cu 5% până la 43% mai mici faţă de preţurile din magazinele clasice", arată Millward Brown România.

Astfel, potrivit sursei citate parfumurile sunt cu până la 43% mai ieftine în mediul online, urmate de cărţi - 27%, cuptoare cu microunde - 18%, tablete - 16%, laptop-uri - 15%, telefoane - 14%, espressoare - 13%, maşini de spălat - 10%, aspiratoare - 6%, televizoare - 5%, scutece - 5%, frigidere - 4%, aparate foto - 3% şi hrană pentru animale - 1%.

Discountul mediu de 18% aplicat cuptoarelor cu microunde a impus această categorie printre cele mai avantajoase pentru cumpărători. În cazul electrocasnicelor mari, mediul online oferă o gama variată de modele dar şi preţuri în medie cu 4-5% mai mici decât în magazinele offline de specialitate, ceea ce, cumulat cu facilităţile de livrare, reprezintă o economie importantă de timp şi de bani, menţionează studiul.

"Varietatea de modele din categoria electronice şi electrocasnice, preţurile mai mici în cele mai multe cazuri, dar şi facilităţile de transport sunt elemente ce atrag tot mai mulţi cumpărători în mediul online. Mediul dinamic al magazinelor online, unde putem vorbi deja de jucători puternici şi cu tradiţie, poate aduce economii în buzunarele cumpărătorilor din mediul online", explică Daniela Lazăr – director general al Millward Brown Romania.

Studiul realizat în prima parte a lunii octombrie a luat în calcul 15 categorii şi 150 de produse. Pentru fiecare categorie au fost analizate câte 10 produse alese aleator din 27 de magazine online şi offline, magazinele fiind selectate după relevanţa lor în categorie. Indicele de preţ a luat în calcul preţul de vânzare la un moment dat, care include – acolo unde a fost cazul - promoţiile din acel moment, fiind comparate doar produse care au caracteristici tehnice identice, precizează firma de cercetare de marketing.

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri
Playtech
Care este treaba cu Kosovo, rana deschisă în inima Balcanilor: ce ne spune...
Digi FM
Cu frumoasa lui familie, pe covorul roșu. Richard Gere, fericit alături de soția sa și de fiul lui cel mare...
Pro FM
Eros Ramazzotti, apariție rară în public. Starul italian în vârstă de 61 de ani, fotografiat pe străzile din...
Film Now
Tom Holland o caută periodic pe Zendaya pe Google: „Așa mă asigur că suntem bine”
Adevarul
Dacii au construit cel mai rezistent drum pavat din România. Cât va costa restaurarea lui, după două mii de...
Newsweek
Pensionarii cu pensie mică și grupe de muncă, victorie uriașă în instanță. Când iau bani mai mulți?
Digi FM
Cameron Diaz revine la Hollywood după o pauză de mai bine de 10 ani. Cum arată azi celebra actriță din „Masca”
Digi World
Întâlnire de record. Cea mai scundă femeie din lume și cea mai înaltă femeie din lume s-au cunoscut: "A fost...
Digi Animal World
Un cadou total neașteptat de Crăciun. Reacția angajaților unui magazin când au găsit un șarpe în brazii...
Film Now
Ralph Macchio, onorat cu o stea pe Hollywood Walk Of Fame: „Înseamnă totul pentru mine”. Cum arată azi...
UTV
Lidia Buble, inselata de fostul iubit: detaliul neasteptat care i-a dezvaluit adevarul despre „Maria”